Monday, April 28, 2014

MUDAHNYA BISNES DENGAN SHAKLEE

Semuanya boleh dilakukan secara online.
Tak perlu nak keluar rumah. 



Jadi, bisnes online paling mudah tanpa modal besar yang saya nak ceritakan ini ialah bisnes Shaklee.

Bisnes online modal rendah ini sudah membuktikan ramai usahawan shaklee berjaya menjana pendapatan 4 , 5 dan 6 angka. 

Kenapa saya kata mudah? Ya, ini kerana cara membuat belian dan menghantar pesanan barang semuanya boleh dilakukan dihujung jari anda.



Cara Memesan Produk Shaklee Melalui Online.


Langkah 1: Layari www.shaklee2u.com.my dan login ID dan password anda.

Login ID dan password diperlukan adalah untuk ahli yang berdaftar sahaja.

Untuk mendaftar ahli shaklee, boleh hubungi saya 018 7944556 secara terus atau isi borang di sini.

Langkah 2: Perjanjian Pesanan Online - klik "Agree" untuk teruskan pembelian. 

Langkah 3: Masukkan maklumat penghantaran.

Maklumat ini penting untuk memastikan barang yang dipesan sampai ke tangan pembeli. Pastikan nama, alamat dan no telefon diisi dengan betul. 

Langkah 4: Buat pembelian 

Di bahagian ini, kita klik je "Add to Shopping Cart" mana-mana produk yang kita nak beli.


Langkah 5: Pengesahan  dan hantar pesanan.

Bila dah selesai 5 langkah di atas, jelaskan bayaran dan tunggu  barang sampai .

SENANG KAN? SEMUA DI HUJUNG JARI.

Ingin join group saya Optimum Life? Hubungi saya :-

| Shaklee ID: 1134196 | Noorfadzilah binti A Aziz |018-7944556.

Credit to:http://seenicecare.blogspot.com

No comments:

Post a Comment