Tuesday, April 22, 2014

Salam perkenalan

Assalammualaikum wbt

Salam perkenalan buat semua.

Bermula hari ini saya akan berkongsi dengan anda semua tentang kebaikan supplement Shaklee.

Setelah hampir 4 tahun saya consume vitamin2 Shaklee barulah saya ada sedikit kekuatan untuk menjadi Shaklee independent distributor.Terima kasih tidak terhingga buat upline saya kak Hayati Hanapi yang bersabar menunggu saya untuk menjadi "anak"nya.Perkenalan bermula di sini....rahsiavitamin.com dan saya adalah antara customer terawal kak Yati.

Kenapa lama sangat untuk saya jadi SID?

Bukan sebab saya tak yakin dengan Shaklee....tapi saya ada buat bisnes lain dan saya jenis fokus hanya pada satu perkara dan kebetulan saya sibuk MEMBESARKAN keluarga.....:)

INSYAALLAH berjumpa lagi pada post baru.

NOORFADZILAH BINTI A AZIZ 
ID:1134196

TAMAN KOTA MASAI

PASIR GUDANG
JOHOR.
018 7944556 

No comments:

Post a Comment