Sunday, December 14, 2014

Testimonial Vitamin C dan Vitamin E Complex Shaklee


Bulan Disember ini memang best sangat promosi yang Shaklee buat terutama buat pencinta vitamin set kulit cantik .

Vitamin untuk set kulit cantik ialah Vitamin C dan Vitamin E Complex.

Takla mahal mana kalau sebotol ni boleh makan untuk 2 dan 3 bulan kan.Kalau nak beli lebih murah bolehlah join jadi member dengan saya.Lepas tu kalau anda rajin boleh share kebaikan produk dan silap-silap sharing anda akan jadi pendapatan pulak.

Best tu bila ada rakan yang nak cuba dan beli dengan anda, tengah bulan hadapannya dapat pulak anda bonus.Suka tak?Mestilah suka....saya dulu pun bermula dengan bonus 2 angka.Itupun rasa dah suka sangat, siapa nak bagi saja-saja kat kita RM30 kan?

Bulan berikutnya saya bertambah agresif share kebaikan produk, maka bertambahlah bonus saya.Nampak tak dari bonus yang 2 angka itu mampu kuatkan semangat saya sampai dapat bonus 4 angka?

Tipsnya satu je.....anda GUNA dan anda SHARE, senang je kan ?
Dengan modal keahlian hanya RM65.00 seumur hidup anda mampu pulang modal.

Wahh...dah tersasar dari tajuk pula saya ni....bukan apa saya ni tengah semangat nak cari kawan yang sama-sama tujuan dengan saya iaitu cari duit lebih untuk ayah emak dan keluarga sendiri.

Jom tengok testimonial set kulit cantik.


Pengedar Shaklee Pasir Gudang

Pengedar Shaklee Pasir Gudang

Pengedar Shaklee Pasir Gudang
Pengedar Shaklee Pasir Gudang
Testimonial Shaklee

Terima kasih Google dan pengedar Shaklee yang sudi share testimonial mereka.









No comments:

Post a Comment