Thursday, July 10, 2014

Testimonial Meletopsss (18SX) ambil Vitamin E Complex

Alhamdulilah semalam kawan alam maya saya berkongsi testimonial makan vitamin E 


Complex atau kami berdua gelar vitamin cinta...auuuwww...terlebih sudah....hehehhehe



Saya tidak siarkan namanya kerana memang itu pesanan beliau kepada saya.


Cukuplah saya perkenalkan kawan saya itu seorang wanita bekerjaya berpangkat pengurus 



dan beranak 3.Bersuamikan seorang businessman yang berjaya.



Bulan Mei lepas Puan Seri (bukan nama sebenar) terbaca blog saya dan add 


saya di FB.Soalan pertama yang dia tujukan pada saya....


" Betul ke vitamin E complex tu BAGUS???" macam kerek je kan dia tanya.Tapi saya 


tak kisah pun dia tanya macam tu sebab siapalah saya nak marah....dia kan bakal customer 


saya.Saya layankan saja.Fikir positif atau KALIS ....itulah tagline saya ye kawan-kawan.



" In shaa allah Vitamin E ni memang bagus dan banyak kelebihannya terutama dalam 



menghangatkan perhubungan suami isteri."Itu jawapan saya, sebab saya memang dah 


ambil Vitamin E COmplex ni .So saya tahu la apa KESAN BAIK NYA.


Kemudian Puan Seri pun cakap dia memang dah lama nak cari produk yang betul-betul 



serasi dengan dia.



Dia ceritakan masalah dia, memang dah beribu-ribu duit dia habis untuk beli supplemen 



yang membuatkan dia rasa NAK BERSAMA dengan suami.WOW !!! Beribu-ribu 


tu...sanggup dia kan untuk selesaikan masalah dia.Salute la.



Dalam hati saya (Masya Allah...besarnya masalah dia...kesian).



Setiap hari dia akan memandu sendiri ke tempat kerja, balik dekat maghrib baru sampai 



rumah dan terus bersiap-siap untuk masak pula.Dalam masa yang sama dia kejarkan waktu 



solat dan uruskan anak-anak untuk ke tuisyen.Masak pun yang ringkas-ringkas untuk anak-



anak saja sebab suami beliau tak makan malam sebab jaga badan dan kesihatan.


Kemudian hantar anak ke tuisyen pula, balik dari hantar anak sambung balik


basuh baju.Memang meletihkan buat Puan Seri sampaikan tiada NAFSU lansung kat suami.


Suami hensem dan kaya pun dia dah tak heran.....sedih kan?



Suami pula minta izin nikah lagi kalau Puan Seri tak nak selesaikan masalah ini.Suami dah la 



kacak bergaya dan berjaya.Perempuan mana yang tak nak...aduhaiii.



Dipendekkan cerita, Puan Seri belilah Vitamin E Complex 2 botol sekaligus.Bukan itu 



saja, saya cadangkan pengambilan Alfalfa , Ostematrix dan Vitamin B Complex 



untuk kesihatan dalaman wanita biar grip habis ,bagi tenaga ,  kesihatan tulang sebab usia 



Puan Seri dah 40an, serta mengurangkan stress di tempat kerja.




Alhamdulilah.............7 hari lepas itu dia call saya ucapkan terima kasih banyak-banyak 



sebab dia rasa SANGAT BERNAFSU DAN BERTENAGA dan dia beritahu suami dialah 



orang yang paling bahagia sekali walaupun pada mulanya agak pelik tapi suami dia puas hati 



sangat-sangat.Sebab hampir hari-hari Puan Seri nak bersama.Kiranya balas dendam la ni 



saya kata pada dia....dia gelak besar. Sempat pulak saya menyakat dia kan...notty i 


ni...hehehehe


Sujud syukur saya bila dengar perkongsian dia, dia bersyukur sebab Vitamin E Complex 


Shaklee SANGAT BERKESAN !Its work...kata orang putih.



Selain itu Puan Seri kata dia lebih tenang menjalani kehidupan seharian, banyak masalah 



macam mana pun kat tempat kerja dia boleh cool lagi.



Badan ringan sebab senang buang air besar dan kerap buang angin.



Alfalfa tu jangan cakaplah.... memang kena maintain makan sebab memang suami suka 



sebab ada "gam" kat dalam dan grip habis.Opss 18sx ni....hehehheh..



Dan sekarang kami dah jadi macam adik dengan kakak, saling bertukar-tukar pendapat dan 



tips.Beliau tak join member lagi sebab nak bagi saya point banyak-banyak katanya....bonus 



tu bagi kat anak-anak saya.Mulianya Puan Seri terhadap saya.Alhamdulilah...rezeki anak.


Terima kasih Allah kerana memberi idea pada Dr. Forest C. Shaklee untuk berkongsi 



khasiat vitamin Shaklee dengan manusia lain walaupun berlainan agama dan bangsa.



Terima kasih Allah kerana dengan business kecil yang saya jalankan ini terjalin sebuah 



ukhwah yang besar harganya.



Buat teman-teman di luar sana, jika ingin mendapatkan produk SHAKLEE bolehlah contact 



saya :-


Rakan Shaklee Anda

Noorfadzilah binti A Aziz (Dila) 

♥ SMS/WhatsApp/Wechat : 018 7944556

♥ Email : kaiyisah2008@gmail.com

♥ FB : Noorfadzilah Anor A Aziz

Pick Up/COD Area:Pasir Gudang,Masai,Kota Putri,Seri Alam.

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia

Ini adalah iklan yang saya buat untuk suami saya kongsikan dengan rakan-rakannya.











No comments:

Post a Comment