Thursday, July 9, 2015

Cabaran paling besar dalam berblogging

Assalammualaikum wbt dan Salam Ramadhan semua.

Tinggal beberapa hari lagi saja Ramadhan akan berlalu meninggalkan kita semua...semoga Ramadhan kali ini bukanlah yang terakhir untuk kita.

Alhamdulilah..dalam diam tak diam saya dah setahun berblogging....masih lagi bertatih dan banyak perlu dipelajari.

Dalam berblogging ni cabaran yang paling besar pada saya ialah untuk maintain setiap hari untuk buat entry. Ada masanya saya boleh buat sehingga 5 entri sehari, itu memang time mood mengena abis la tu.Idea tengah mencurah-curah memang tak boleh disekat-sekat lagi.

Tapi kalau mood takde atau tengah kesibukan yang melampau memang tak kan ada  satu entry pun yang dipost...hehehehhe

Lepas ni kena lebih berdisplin lagi memandangkan dah ada followers yang selalu nanti-nantikan saya berceloteh di blog.Bersyukur kerana ada yang sudi follow blog saya....alhamdulilah. Terima kasih ya,...semoga blog saya memberi manfaat kepada semua dan juga kenangan dari saya bila saya sudah tiada nanti.

Wassalam dan bersua lagi.






No comments:

Post a Comment