Wednesday, July 1, 2015

Cergas dengan Alfalfa

Cergas bersama Shaklee

Beberapa hari sebelum bulan puasa menjelma, saya pasti akan dihujani pertanyaan dari kaum keluarga juga teman-teman tentang vitamin mana yang bagus untuk kekalkan kecergasan di bulan puasa. Seperti biasa saya akan beri beberapa pilihan berdasarkan bajet masing-masing.

Untuk yang bajet bawah RM60.00 , saya akan sarankan ambil Alfalfa. Alfalfa ini akan memberi cukup nutrisi untuk keperluan seharian.

Testimonial adik saya sendiri, sahur makan kurma 3 biji , Alfalfa makan 5 biji dan air kosong.Syukur alhamdulilah, kerja 12 jam tetap rasa "steady". Alhamdulilah, saya pun tumpang gembira sebab dapat kongsi sesuatu yang mendatangkan kebaikan.

JOM CERGAS BERSAMA SHAKLEE DI BULAN PUASA.

Poster di bawah menunjukkan beberapa kebaikan Alfalfa.

Untuk anda yang inginkan kecergasan berpanjangan tak kira dalam bulan puasa atau pun tidak, boleh hubungi saya rakan Shaklee anda iaitu Dila.

Noorfadzilah binti A Aziz
018-7944556
Pengedar Shaklee Pasir Gudang
COD:Pasir Gudang/Masai/Seri Alam

No comments:

Post a Comment