Wednesday, June 25, 2014

Kenapa perlu tukar jenama?

Kenapa perlu tukar jenama supplemen anda kepada Shaklee ?

1.Ketulenan
Shaklee mempunyai tahap ketulenan yang tersendiri.
Shaklee tidak pernah mengambil mudah dalam menghasilkan supplemennya
Ia pasti melalui proses kawalan penilaian industri yg amat ketat. Malah ia melebihi piawaian yg ditetapkan oleh United States Pharmacopeia (USP)

2.Keberkesanan
Shaklee dijamin dengan formulasi yg unggul. Pakar saintisnya  mencari sumber asli yg terbaik, paling tulen dan berkesan di seluruh pelusuk dunia. Namun, terlebih dahulu memperuntukkan masa yg lama secara komprehensif menyemak bahan rujukan saintifik mengenai bahan-bahan baru dan menjalankan kajian sendiri dlm mengesahkan kemujaraban dan keberkesanan sumber tersebut

3.Prestasi
Penyerapan vitamin -vitaminnya terbukti secara klinikal.
Pengambilan dua kaplet OsteMatrix menghasilkan hubungan statistik peningkatan paras kalsium dalam darah yang dikira dlm masa lebih 12 jam. Untuk tubuh menggunakan kalsium bagi membina dan memelihara tulang secara kuat, kalsium perlu diserap terlebih dahulu.

4.Bukti 
Kajian klinikal saintifik yang paling trrkukuh. Pengguna makanan tambahan Shaklee dalam jangkamasa panjang menunjukkan mereka memiliki kesihatan yg lebih baik.

          ~ 33% tahap trigliserida lebih rendah
          ~ 11% nisbah jumlah kolesterol lebih rendah berbanding kolesterol HDL
          ~ 36% kandungan homosistein yg lebih rendah
          ~ 60% kandungan protein C-reaktif yg lebih rendah

          * berbanding dengan pengguna yg tidak mengambil supplemen langsung

5.Handal
Membantu pencapaian manusia yg paling luar biasa. Dalam 1993, Shaklee membangunkan AstroAde utk program NASA Space Shuttle.
Minuman formulasi penghidratan semula yg unik ini masih digunakan oleh angkasawan-angkawasan sehingga ke hari ini. Produk kami telah dibuktikan oleh para atlet bertaraf dunia yg telah memenangi lebih daripada 100 pingat emas, perak dan gangsa. Dan bukti yg paling ketara selain itu ialah dalam 20 juta org yg sama seperti anda, telah memiliki kesihatan yg lebih baik, lebih produktif kerana kewujudan Shaklee.

6.Pendapatan
Menukar jenama supplemen anda kepada Shaklee memberikan anda pulangan wang tunai andai membelanjakan wang anda minimum RM460.00 atau 150uv ke atas.
Jika anda serius ingin menjana pendapatan, Shaklee telah menyediakan plan pemasaran yang adil lagi menarik.Tiada yang mustahil untuk menjana income sebanyak 4,5 dan 6 angka sebulan andai anda serius dalam Shaklee.

Saya dah bertukar jenama kepada Shaklee....anda bila lagi?

Sertai team saya Optimum Life dan hubungi saya di 018 - 7944556.




No comments:

Post a Comment