Friday, June 27, 2014

Testimonial kurus set Shaklee

Testimonial set kurus Shaklee dari diri saya sendiri.Walau mengambil masa namun saya berpuas hati dan sihat,alhamdulilah.



Supplemen set kurus Shaklee yang saya ambil adalah:-




Nak beli set ini secara online, klik  di SINI :-SET SLIM DELUXE


Simple tapi berkesan dan saya jarang bersenam kerana tumit kaki saya yang sakit tak mengizinkan saya untuk berjogging atau beraerobik.

KENAPA SAYA BOLEH GEMUK?

1.Saya mengambil suntikan perancang keluarga.

2.Saya makan nasi 3 kali sehari.

3.Saya tidak bersenam.

4.Metabolisme rendah sebab faktor umur.

KENAPA SAYA NAK KURUS?

1.Tumit kaki saya sakit dan sangat mengganggu pergerakan saya dan doktor kata punca sakit tu datang dari saya yang OVERWEIGHT.So dia suggest saya kurangkan pengambilan kalori atau stop planning injection.

2.Saya nak sihat dan cergas.Bila berbadan besar rasa badan berat sangat dan lembap. Stress bila baju lama saya banyak tak muat.Geram tau.

3.Mestilah saya nak nampak cantik! Walaupun dah beranak 5 ,saya nak juga bergaya dan penatlah nak jawab soalan2 orang bila jumpa saya..."EH...kenapa gemuk SANGAT sekarang ni?"
Astagfirullah...memang sedih sangat tapi saya tetap cuba untuk senyum.

NAK TAHU CARA PEMAKANAN SUPPLEMEN Set Kurus Shaklee 3 SERANGKAI DI ATAS?

Call/sms/whatsapp saya NOORFADZILAH 018 7944556.
Atau PM di FB Noorfadzilah.

INGIN MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH ?MULAKAN LANGKAH ANDA SEKARANG!









2 comments:

  1. Wah!! Tahniah kak dila ;) mudah2an bulan mulia ni dpt berat yg ideal..kurus secara sihat kan ;)

    ReplyDelete