Tuesday, June 23, 2015

Anak "pick up" penangan Omega Guard

Assalammualaikum wbt.....

Semalam anak saya yang ketiga nampak gembira sangat lepas turun dari van sekolah.Ada surprise katanya untuk saya, nanti bila balik rumah baru nak bisik dengan saya. Tapi saya desak dia cerita sebab saya rasa apa yang dia nak cerita tu mesti berkaitan dengan keputusan periksa.

Minggu lepas saya tengok semua markah kertas peperiksaan Kaiyisah nampak memberangsangkan.Hati saya berkata.....anak aku ni boleh dapat nombor satu ni. Tapi, saya sedar saingan anak saya hebat-hebat maklumlah anak saya ni masa pra sekolah dulu dia tiada kedudukan disebabkan keputusan yang tidak memuaskan. Saya dan suami tidak pernah meletakkan harapan yang tinggi pada Kaiyisah sebab tahu kemampuan dia macam mana.

Jadi.....bila saya dengar dia dapat nombor SATU dalam kelas dan nombor 7 dalam keseluruhan darjah....  saya dan suami terkejut!!! Saya menangis.....sebak sebab saya rasa selama ni saya memperkecilkan kemampuan anak saya.Maafkan ibu sayang....terima kasih sebab beri keputusan yang baik buat ibu ayah. Tapi ini baru periksa pertengahan bukan periksa akhir tahun...terlebih lebih eksited pulak ibunya.

ALHAMDULILAH! Terima kasih Allah.

Saya mula mencari apa yang membuatkan anak saya boleh pick-up dengan cepat selain dari berdoa dan usaha anak saya.

Akhirnya, suami saya kata....Omega Guard lah yang bertanggungjawab membuatkan otak anak saya boleh faham dengan cepat.Sebenarnya saya beri Kaiyisah makan Omega Guard kerana dia ada lelah, setiap hari makan sebiji sebelum tidur.Alhamdulilah....lelah dia dah lama tak menjengah.

Makanya, Omega Guard memang tak boleh putus stok di rumah sebab saya nak pastikan anak saya membesar dengan sihat dan cerdas. Aamin.

Untuk anda para ibu bapa yang inginkan anak anda sihat dan terus berjaya, apa kata beri anak-anak anda Omega Guard. Hubungi saya rakan Shaklee anda Dila di 018 7944556.

Cuba jangan tak cuba!






No comments:

Post a Comment