Sunday, May 18, 2014

Anak tak tidur malam?Saya mengalaminya dan MEAL SHAKES SHAKLEE selesaikannya.

Tajuk di atas memang sangat familiar dengan ibu bapa yang ada anak kecil yang sukar tidur malam.
Menjadi suatu fikiran untuk kita untuk mencari jalan penyeleseaian agar anak2 dapat tidur dengan nyenyaknya.
Apatah lagi buat ibu bapa yg bekerja, ini akan mengganggu masa rehat dan tidur serta psikologi kita.
Bila tak cukup tidur mulalah kita cepat rasa marah dan stress.
habis orang sekeliling kita nak hangin sampai benda2 yg tak hidup pun kita nak langgar sekali.
Itulah harga pengorbanan seorang ibu dan bapa.
Anak adalah segala-galanya hingga kita sanggup berkorban bersekang mata melayan mereka bermain.
Jangan salahkan babysitter anda kerana membiarkan anak anda tidur sepanjang hari siangnya.
Saya tidak pernah sesekali menuding jari pada mama anak2 saya sebab saya fikir inilah masanya saya spend time dgn anak.
Tapiiiiiiiiiiiiii
sampai bila saya boleh bertahan?Kalau tiba time nak period....hormon tak stabil macam puting beliung mcm mana?Suami saya yg ambil alih untuk jaga.Kesian kadang2 saya tgk sbb sambil duduk ngadap anak pun boleh tertidur.

Berkat doa dan usaha tak putus mencari penawar, akhirnya saya berjaya menemui JALAN PENYELESAIAN.

ALHAMDULILAH...MEAL SHAKES SHAKLEE telah membuat anak saya tidur awal dan nyenyaknya.

APA ITU MEAL SHAKES?
1.Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan.
2.Merupakan makanan segera yang rendah lemah dan rendah glycemic.
3.Sesuai sebagai makanan tambahan buat kanak-kanak.

Leganya rasa hanya ALLAH yg tahu.Saya telah memborong 6 MEAL SHAKES SHAKLEE DAN DAPAT PERCUMA 1.Untung tak?Mestilah untung.Bertambah berbunga2 hati saya boleh buat stok di rumah.

Penyediaannya sangat mudah, semudah 1 2 3.
1.Masukkan satu scoop atau satu sudu kecil dalam bancuhan susu.
2.Shake.
3.Bagi minum.

Mudahkan!!!

Bagi mereka yang ingin dapatkan Meal Shakes Shaklee yang sangat sedap tu...(hari2 saya tumpang jilat kat jari....heheheh sedap sangat...bau VANILLA mau tak nyer)

Tolonglah hubungi saya segera, JANGAN TANGGUH2 LAGI SAYANGILAH DIRI ANDA sebelum anda menyayangi orang lain.

Nak dapat harga istimewa perlulah join as a member ye.Banyak faedah.
Hubungi saya di:-
Call/Sms/Whatsap/Telegram/Wechat 018 7944556

No comments:

Post a Comment