Thursday, May 8, 2014

SET SLIMMING DAN MANTAP KEWANITAAN


Selepas seminggu saya consume vitamin di atas bersama2 Ostematrix....kekanda sayang saya tanyer
"Sayang mkn aper ye sekarang?"
saya jawab
"Shaklee ayang...kenapa ye..mahal ye...sayang pejam mata je beli tau...semua sebab ayang."
kekanda pun berkata
"baguslah...teruskan...memang bagus....tapi....ada tak vitamin tuk lelaki?"
WAHHHH suami kata bagus maknanya memang BAGUS laa...itu yang hari2 kekanda nak hantar pegi kerja...breakfast sama2...
Alhamdulilah...saya dah jumpa supplement yang membuatkan diri rasa hebat.(terlebih sudah pula)
Bukan setakat utk perhubungan suami isteri tapi untuk kecantikan dalaman...kecantikan luaran...badan saya lebih fit...ada penurunan dan kulit lebih cantik dan bersih.

Dapatkan vitamin Shaklee Alfalfa & Omega Guard Shaklee.

Jadi sesiapa yang inginkan set tersebut sila2 hubungi saya di:-

Call/sms/whatsapp/wechat/telegram Noorfadzilah 018 7944556







No comments:

Post a Comment