Monday, May 19, 2014

Testimonial:Kurus dengan produk Shaklee

Alhamdulilah di pagi yang sejuk ini, tiba-tiba muka saya jadi panas bila sepupu babysitter yang dah hampir 2 bulan tak nampak saya berkata......


"Eh kamu dah kurus? Diet ke ? Apa rahsia? Nampak cantik bah....."(beliau berasal dari Sabah).
Pada saya takla kurus mana tapi ada penyusutan.Banyak baju dan seluar dah longgar.
Alhamdulilah rasa berbunga bunga hati.Tak sia-sia saya modalkan untuk suplement dan jaga makan minum utk slimdown ni.

Produk Shaklee yang saya ambil ialah:-

1.ALFALFA COMPLEX

2.OMEGA GUARD

3.OSTEMATRIX
Boleh tengok gambar saya di FB DULU DAN SEKARANG.

SIAPA YANG ADA MISI YANG SAMA UNTUK KURUS BERGAYA MASA RAYA,HUBUNGI SAYA:-

******************************************************************
Rakan Shaklee Anda

Noorfadzilah binti A Aziz (Dila) 
♥ SMS/Telegram/WhatsApp: 018 7944556
♥ Email : kaiyisah2008@gmail.com
♥ FB :https://www.facebook.com/noorfadzilah.aaziz
Pick Up/COD Area:Pasir Gudang,Masai,Kota Putri,Seri Alam.
Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
*******************************************************************


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


No comments:

Post a Comment