Thursday, May 15, 2014

KUNCI SUKSES

Di saat kita rasa down,ingatlah tujuan ALLAH hidupkan kita di dunia.
Kita berjuang untuk memperbaiki kehidupan dan berkongsi dengan yang lain.
Menjadi kaya agar dapat membuat bekalan di sana dengan cara bersedekah dan apa jua cara yang boleh membantu insan lain hidup selesa.

Di pagi Jumaat yang sejuk ini marilah berdoa :-

"YA ALLAH,sesungguhnya aku memohon dariMu keselamatanmu agar aku selamat dunia akhirat dalam menjalani kehidupan ini."

"YA ALLAH,sesungguhnya aku memohon dariMu kasih sayangmu agar aku dikasihi dan melariskan perniagaanku."

"YA ALLAH,sesungguhnya aku memohon dariMu kekayaanmu agar aku ditambahkan rezeki serta kaya dan dapat membantu manusia yang kesusahan."

"Cukuplah ALLAH bagiku tiada tuhan melainkan ALLAH,kepadaNYA aku bertawakal dan DIAlah yang mempunyai Arasy yang besar."

AMIN.

No comments:

Post a Comment