Wednesday, September 17, 2014

Krim malam paling BEST-OVERNIGHT RENEWAL WHITENING CREAM


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera semua,

Sudah lama saya tidak post new entry, so hari ini saya nak share krim malam yang paling BEST 

pernah saya pakai.Kenapa saya kata best @ bagus sebab krimnyer lebih cair sedikit dan lembut 

mudah untuk disapu di muka.Tidak likat dan melekit seperti krim-krim yang sebelum ini saya 

pakai.

Bila bangun pagi, kulit wajah akan terasa lembut seperti kulit bayi, percayalah.Kulit akan lebih 

lembap dan cerah.Ianya bukan menghakis ya kengkawan.Ia akan memudarkan kesan-kesan jerawat 

dan jeragat secara lembut.

Bila krim itu agak cair ia mudah rata dan MENJIMATKAN.Berbaloi-baloikan?

Boleh juga di sapu dibahagian leher agar lebih cerah dan bibir untuk lebih merah .

Krim Overnight Renewal Whitening Cream ini memang selamat dipakai.Shaklee akan pastikan 

setiap produknya SELAMAT,BERKESAN DAN MESRA ALAM.


Overnight Renewal Whitening Cream

* Bertindak sepanjang malam untuk memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit.

*Linden membekalkan khasiat dan melembapkan lapisan kulit paling dalam.

*Scullcap mencerahkan dan melegakan keradangan kulit
Vitamin C aktif mengurangkan jeragat dan cela serta mengembalikan kecantikan kulit.

*Kulit terasa lebih halus, lebih lembut dan tampak lebih berseri apabila anda bangun daripada tidur pada keesokan harinya.

Ingin dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya rakan Shaklee anda:-
Noorfadzilah binti A Aziz (Dila) 
♥ SMS/WhatsApp : 018 7944556
♥ Email : kaiyisah2008@gmail.com
♥ FB : Noorfadzilah Anor A Aziz
Pick Up/COD Area:Pasir Gudang,Masai,Kota Putri,Seri Alam.

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia

No comments:

Post a Comment