Monday, September 22, 2014

Testimonial - Omega Guard mengurangkan sakit kaki selepas bersenam

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera semua,

Sejak 2 minggu lepas saya kembali mengaktifkan diri dengan aktiviti-aktiviti sukan bagi mengurangkan berat badan.Maklumlah selagi belum dapat berat yang ideal, selagi itulah saya kena berusaha ke arah itu.
Hampir 6 tahun saya tinggalkan aerobik, jadi haru biru step saya masa aerobik tu.Tapi sebab semangat tu tinggi, saya layankan saja.

Orang nak gelakkan pun saya dah tak kisah...hehhehe yang penting saya aktif dan berpeluh.

Saya terfikir, bila dah lama tak bergerak segala anggota ni mesti bangun pagi terasa sakit-sakit badan.
Saya tanyalah kawan saya yang aktif bersukan apa supplemen nak elakkan sakit otot nanti sebab saya cuma tahu tuam air batu je.

Jawapan kawan saya, Omega Guard.Terperanjat juga saya, saya ingat jawapan dia Ostematrix tapi bukan.

Bagaimana Omega Guard boleh hilangkan sakit-sakit badan ?

Ini kerana Omega Guard mampu melancarkan saluran darah agar peredaran darah menjadi lebih lancar.Bila perjalanan darah menjadi lancar maka otot-oto yang terperanjat itu akan merasa sedikit lega.

Sebelum ini, saya ambil Omega Guard ini tujuan untuk menjaga jantung, kurangkan jeragat dan bakar lemak.
Rupanya Omega Guard ini membantu juga untuk elakkan rasa sakit selepas bersenam setelah sekian lama cuti dari bersukan...hehehehhe...alhamdulilah.


Minyak ikan terbaik



2 comments:

  1. Assalamualaikum
    Saya suka info omega diblog puan..saya juga suka kan omega..buat saya rasa kenyang dan berat badan turun dgn mudah..keep sharing ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam....alhamdulilah jika info ini dapat memberi manfaat kepada semua.
      Omega Guard memang memberi rasa kenyang dan mencantikkan kuklit juga...;)
      terima kasih sudi datang ke sini...

      Delete