Monday, September 1, 2014

Lebih anjal dan lebih padat dengan Collagen Powder



Assalammualaikum dan salam kecantikan!

Cewah...salam kecantikan tuuuu.....bukan apa kengkawan....orang perempuan ni memang tak boleh dipisahkan dengan kecantikan luar dan dalam.
Saya bersyukur kerana mempunyai seorang emak yang sangat prihatin hal-hal kecantikan dan kewanitaan ni.Sejak umur saya 13 tahun emak saya dah bising suruh pakai krim bila nak tidur.Sebab muka saya jenis mudah terbakar.Saya pun follow je lah atas dasar tak nak mak marah sedangkan saya tak kisah pun muka saya gelap ke cerah ke saya tak peduli.

Bila dah berumahtangga dan beranak pinak, lagi mak saya banyak bagi nasihat dan doa-doa sebagai amalan.
Kalau muka saya ada jerawat ke jeragat ke....badan terlebih sihat ke...memang mak saya tegur...best kan bila kena tegur?
"Jaga betul2 long, jaga semuanya sebab berumahtangga ni bukan untuk sehari dua....kena berdisplin barulah suami sayang dan ingat selalu kat kita"...

So kat sini saya nak share testimonial seorang wanita yang mengambil Collagen Powder Shaklee.
Lebih anjal dan lebih padat katanya..;) I like 1000x.


Shaklee Collagen Powder ni bukan sekadar nak putihkan keseluruhan kulit malah lebih dari itu.

Hanya yang pernah mengambilnya saja yang tahu, itu yang timbul ayat2 power dalam group kami sepert TTMC,TTMS DAN MAD.



JIKA SESIAPA YANG NAK TAHU 3 TAGLINE TU BOLEHLAH HUBUNGI SAYA..... DILA 018-7944556.

Kebetulan ada promosi hebat bulan ni...beli 6 kotak Shaklee Collagen Powder dapat PERCUMA 1 kotak.

Haaaa.....aperlagi...jom pakat2 dengan kengkawan untuk dapatkan harga lebih hebat.






No comments:

Post a Comment