Wednesday, September 3, 2014

Set bajet kulit cantik dan fokus belajar Shaklee

Assalammualaikum dan salam kasih sayang,

Set bajet kulit cantik dari Shaklee sebenarnya menjadi permintaan hangat di kalangan pelajar pusat pengajian tinggi.

Bagaimana saya tahu ? 
Semalam saya mendapat pertanyaan dari seorang adik yang masih belajar boleh ke dia menjadi ahli untuk dapatkan harga lagi murah.

Jika dia sudah berumur 18 tahun memang dia dah boleh sign up untuk jadi member, so dia pun plan akan sign up bila cukup 18 tahun hujung bulan ini.

Dia cerita dengan saya yang dia tengok ada kawan-kawan dia yang mengambil Omega Guard dan Vitamin C untuk fokus belajar,imunisasi dan kulit cantik.Tapi dia tak mampu nak beli sebab harga non member mahal.

Actually adik manis ni adik kepada kawan saya, dia selalu nampak saya post tentang Shaklee kat FB.Setiap hari dia nantikan post saya di FB tapi tak nampak pulak set bajet.Itu yang dia tanya saya tentang set bajet Shaklee.

So, saya cadangkan set bajet untuk dia memandangkan dia pun masih menggunakan duit mak ayah untuk beli barang.

Set bajet untuk kulit cantik dan untuk fokus belajar saya suruh ambil Chewable Vita C Plus dan Lecithin.


Harga memang mampu milik hanya RM90.00 untuk non member, kalau member lagi murah.So, untuk sesiapa yang berminat untuk dapatkan set bajet ini boleh hubungi saya :-

Rakan Shaklee Anda
Noorfadzilah binti A Aziz (Dila) 
♥ SMS/WhatsApp : 018 7944556
♥ Email : kaiyisah2008@gmail.com
♥ FB : Noorfadzilah Anor A Aziz

Pick Up/COD Area:Pasir Gudang,Masai,Kota Putri,Seri Alam.

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia




No comments:

Post a Comment