Sunday, September 21, 2014

Testimonial Peppermint Ginger Plus - Gastrik hilang!

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera semua,

Minggu lepas saya terima feedback dari rakan lama, kami satu sekolah dan pernah satu kelas.

Bila berjumpa balik baru tahu dia ada gastrik.Nampak ceria je dia ni tau, tapi pandai sorok penyakit.

Penawar gastrik

So dia order saya Set Gastrik yang minimum iaitu Peppermint Ginger Plus.Mula-mula dia nak order Ostematrix, tapi saya suruh dia cuba dulu Peppermint Ginger Plus ni sebab saya memang dah consume untuk buang angin berlebihan dalam perut .

Alhamdulilah, ternyata memang rasa lega kata kawan saya tu.....gembira dia bermakna gembiralah saya.Kemudian menyusul order baru dari beliau, ESP dan Ostematrix untuk pastikan gastriknya tak datang menyerang.Mana senang nak kerja kalau perut rasa tak sedap kan?

Jadi, sesiapa yang nak order Set Gastrik bolehlah hubungi saya rakan Shaklee anda Noorfadzilah di 018-7944556.

1 comment:

  1. Alhamdulillah ;) Berkongsi sesuatu perkara yg baik juga adalah sedekah kan kak dila ;)

    ReplyDelete