Wednesday, August 20, 2014

Cara ingin cantik dan sihat


Assalammualaikum wbt & salam ceria semua.....

Anda nampak tak gambar poster di atas ? Itulah gambar terbaru saya yang diambil pagi (20.08.2014) tadi sebelum pergi kerja.Alhamdulilah saya nampak ceria di pagi hari biarpun hari ini sebenarnya saya melakukan banyak perkara dalam menyiapkan anak-anak yang 5 itu termasuk menyediakan kek dan gift sempena majlis kecil anak saya yang ke 3.

Dalam bergembira mengambil gambar yang "fresh" ini, cik suami tengok je.Maaf ye kanda, dinda tak ajak bergambar bersama (saya tahu suami saya akan baca).

Hari ini saya ingin berkongsi tentang cara ingin nampak cantik dan sihat.Maaf ye semua, saya bukan rasa diri cantik tapi saya insan yang sentiasa cuba nak jadi cantik dan sihat.

Antara salah satu cara adalah saya mengambil supplemen untuk cover balik nutrisi saya yang hilang akibat diet yang kadang-kadang agak ketat dan ekstrim itu.Maklumlah perasaan tak sabar tu kekadang menjengah...hehehehhe



Seperti poster di atas, untuk menjaga kecantikan kulit dan awet muda saya memang ambil GLA Complex dan Omega Guard.

Fungsi GLA Complex boleh dilihat seperti poster di bawah.Bahagian yang paling saya suka bila dapat stabilkan hormon dan period serta melambatkan penuaan.Tua itu pasti tapi biarlah kita tua secara sihat bukan bawa sekali penyakit pakej seperti kencing manis dan darah tinggi.Jaga diri baik-baik ya kaum wanita.
Bila anda cantik dan sihat, anda akan sangat dihargai.In shaa Allah.



Kenapa saya perlukan Omega Guard ini ?


Sekurang-kurangnya 2 botol Omega Guard perlu ada di rumah saya sebab saya, suami dan anak-anak memang ambil Omega Guard ini.Ini kerana suami ada masalah alahan kulit di bahagian kaki dan juga masalah asthma.Alhamdulilah dah tak perlu pantang-pantang makan.


Banyak perbezaannya selepas ambil Omega Guard ni, kulit suami nampak lebih molek.Alhamdulilah.

OMEGA GUARD & ANAK-ANAK
Omega Guard untuk anak-anak memang bagus, mereka lebih fokus pada pembelajaran dan cara mereka berfikir pun lebih baik dari dahulu yang tak suka berfikir lansung sebab letih.

Tapi bila adanya Omega Guard ini memang nampak perubahan terutamanya anak yang no.3 memang sering lelah kalau ada perubahan cuaca dan salah makan atau minum.Sebab itu, Omega Guard ini memang sampai 2 botol (90 biji sebotol) kena ada stok di rumah.


Selain inginkan kecantikan luaran, kecantikan dalaman seperti tulang dan gigi.Makin tua semakin banyak kalsium menyusut jika kita tak ambil berat pengambilan supplemen berunusr kalsium.Saya pasti ramai yang tak suka minum susu, saya memang peminat tegar susu cuma masa nak bancuh tu la masalahnya.Jadi, saya fikir ambil 4 biji Ostematrix sebelum tidur sangat jimatkan masa saya.
Selain untuk tulang dan gigi, saya inginkan badan saya sihat dan cergas bila bangun tidur.Tiada lagi rasa berat nak melangkahkan kaki bangun seawal 5 pagi.Maklumlah saya tudur lambat pukul 12 malam , untuk bangun selepas tidur hanya 5 jam tu agak liatlah.
Mujur ada Ostematrix, stress saya kurang dan msalah sembelit pun tiada lagi.Alhamdulilah.

Bagi saya 3 supplemen ini memang cukup untuk kita jadi sihat dan cantik, bagi sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk ini boleh hubungi saya di 018-7944556.

#shakleeeffectoog bersama blog www.anakkuwiraku.com















No comments:

Post a Comment