Thursday, August 14, 2014

Testimonial NutriWhite Shaklee



Testimonial NutriWhite Shaklee yang saya ingin kongsikan 

di sini datangnya dari saya sendiri .

Sebenarnya menjadi tanggungjawab saya untuk mencuba 

produk sebelum saya mempromosikan produk tersebut. 

Sejak saya menjadi pengedar Shaklee pada bulan April 2014 

yang lalu, banyak vitamin yang saya dapat cuba secara 

percuma.

Percuma? Mesti anda ingin tahu macam mana saya dapat 

makan vitamin secara percuma, kalau nak tahu silalah PM 

saya di FB saya Noorfadzilah A Aziz atau whatsapp di 

no 018-7944556. 

Jangan segan-segan nak tahu, saya mesra alam orangnya.:) 

Saya akan jelaskan sejelas-jelasnya.In shaa Allah.

Tak join member takper, saya tak paksa orang....

Okay berbalik pada cerita asalnya, saya mencuba skincare 

NutriWhite ini sejak bulan Julai 2014.




Nampak tak perubahan pada kulit wajah saya?

Gambar pada tahun 2013 tu saya ambil semasa hari raya pertama, saya ambil masa yang agak lama nak touch up untuk lindung  jeragat dan bekas jerawat.Kulit pun agak kusam dan kurang berseri-seri.

Tapi berbanding dengan gambar hari raya tahun ini (2014) , saya tidak perlu lagi masa yang lama untuk touch up...alhamdulilah berkat konsisten makan supplemen Omega Guard , Alfalfa dan menggunakan Collagen Powder sebagai masker serta set skincare NutriWhite ......saya berjaya tampil dengan wajah sihat dan mulus (alamak perasan la pulak...maaf ye...saya buat joke je...hehehehe).

Ada yang kata saya tampak lebih muda dari usia serta berseri-seri.Alhamdulilah.

Namun saya tak berasa bangga dengan apa yang saya rasa ini kerana semua yang saya nikmati ini datangnya dari Allah.

Saya cuma berusaha ikhtiar untuk dapatkan kulit wajah idaman dan saya nak selarikan dengan nama blog saya iaitu sihat-cantikmulus.Barulah ramai yang yakin dengan apa yang saya promote.
Selebihnya Allah yang mengizinkan.Allahuakbar!

Apa yang saya ambil dalam set NutriWhite ?

Ya gambar di bawah ini menjelaskan apa yang saya ambil serta saya terangkan sekali fungsi setiap produk.



GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER - 
sangat-sangat kurang buihnya dan tiada wangian dan sangat selamat untuk kulit sensitif.Senang untuk dibersihkan....rasa release dan best!



Soothing Radiance Whitening Softener (TONER) -
mudah menyerap dan menjimatkan masa.Kalau di tambah dengan Collagen Powder boleh dijadikan mask untuk tujuan lebih anjal dan cerah berseri-seri tau.



Daily defense whitening Essence - 
untuk mengembalikan keanjalan, mengurangkan tompok-tompok hitam, mencerahkan wajah dan mudah diserap oleh kerana molekul-molekul nya yang halus.




Overnight Renewal Whitening Cream - 
untuk memperbaharui kulit serta keremajaan ketika kita tidur.Bangun pagi kulit akan rasa lebih gebu dan sihat serta cantik mulus.



Akhir kata,saya memang cadangkan sangat-sangat 

untuk teman-teman di luar sana 

memilih Skin care NutriWhite dari Shaklee yang 

selalu berkesan dan selamat ini.Harganya 

sangat berbaloi kerana :-


1. Produk yang lai hebat dari jenama terkenal 

seperti SK** ,Ester La****,Clini*** & Derma******.

2.Stok untuk lebih 9 bulan dan tak perlu risau 

khasiatnya jika lama disimpan.

3.Dibangunkan oleh pakar-pakar kulit dari US dan 

Japan.


Excited nak order?Alhamdulilah....jom hubungi 

rakan Shaklee anda :-
Noorfadzilah binti A Aziz (Dila) 

♥ SMS/WhatsApp : 018 7944556

♥ Email : kaiyisah2008@gmail.com

♥ FB : Noorfadzilah Anor A Aziz

Pick Up/COD Area:Pasir Gudang,Masai,Kota 

Putri,Seri Alam.

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura 

dan Indonesia




 





No comments:

Post a Comment