Friday, August 15, 2014

Jana pendapatan 4 angka dalam masa 3 bulan

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua,


Jana pendapatan 4 angka dalam masa 3 bulan ?
Biar betul ? Pasti itu kata-kata yang terkeluar dari fikiran kawan-kawan kan.
In shaa Allah tiada yang mustahil untuk kita mencapai jumlah 4 angka itu ya.
Saya berani berkata kerana saya dah merasainya.
Tapi kenapa perlu 3 bulan?
Itu anda akan ketahui jika anda PM saya di FB saya Noorfadzilah atau call/whatsapp di 018-7944556.

Saya memang ingin sangat berkongsi pengalaman ini dengan ibu-ibu,suri rumah , pelajar atau wanita yang bekerja sepenuh masa untuk mencari pendapatan untuk membantu suami dan keluarga.

Mungkin ada wanita di luar sana mempunyai hasrat untuk mencuba mengubah nasib tapi tersekat oleh perasaan malu yang menebal.

Wahai temanku, janganlah rasa malu kerana business yang kita ingin jalankan adalah lebih bersifat perkongsian kebaikan produk. Anda hanya perlu makan vitamin Shaklee, rasai kesan dari khasiat dan buka mulut bercerita tentang perubahan yang anda rasa.

Saya yakin pasti ramai yang akan percaya dengan perkongsian anda apabila anda sendiri telah pun mengamalkan makan supplemen Shaklee.In shaa Allah.
Buang perasaan malu itu kerana kita bukan menjual harga diri, kita hanya ingin berkongsi kebaikan dan ingin mengubah nasib keluarga untuk menjadi lebih selesa.
  • Bebas kewangan
  • Bebas  kekangan masa (bagi yg bekerja sepenuh masa akan bertukar  menjadi suri rumah bergaji 4 angka).
  • Bebas ke mana-mana yang anda ingin pergi melancong

Kenapa saya inginkan anda wanita di luar sana untuk menjadi business partner saya?

Ini kerana saya memang suka kongsikan sesuatu yang baik dan jangan biarkan orang lain merebut peluang ini. Rebutlah peluang ini dengan hanya bermodalkan RM 65.00 seumur hidup dan RM 10.00 tambahan untuk postage ke Semenanjung Malaysia dan RM 20.00 postage ke Sabah/Sarawak.

Bekerja secara berkumpulan adalah lebih seronok dan hebat sepertimana agama Islam selalu menggalakkan umatnya bersembahyang secara berjemaah.Anda semua tahukan pahala solat berjemaah ini lebih besar ganjarannya dari solat seorang diri.

Begitu juga dengan perniagaan, apabila dilakukan secara "team work", kerja akan menjadi lebih bersemangat dan seronok.

Jadi bagi kaum wanita yang benar-benar ingin mengubah nasib anda, jom sahut cabaran saya untuk dapatkan income 4 angka dalam masa 3 bulan.Saya akan berkongsi caranya setelah anda secara rasmi menjadi ahli kumpulan saya OPTIMUM LIFE.
Usah bertangguh lagi andai itulah niat anda selama ini....ingat! belum terlambat lagi untuk anda bertindak.

Buktikan pada suami , anak-anak dan keluarga yang anda mampu menjadi insan yang luar biasa pendapatannya bukan sekadar 4 angka malah lebih lagi jika anda benar-benar RAJIN dan YAKIN serta ISTIQOMAH untuk membantu manusia sejagat lebih sihat dan lebih kaya.
Percayalah anda pasti boleh !
Allah akan permudahkan pekerjaan kita andai kita kuat berusaha dan memohon kekuatan dariNYA.
Jika saya yang dulunya seorang berat mulut dan pemalu boleh buat business ini, anda juga boleh.
Yakinlah!
Jika anda berjaya, seluruh alam akan menghormati anda sebagai makhluk Allah yang berjaya.

Saya tunggu panggilan anda!




No comments:

Post a Comment