Monday, August 18, 2014

Testimonial GLA Complex , Omega Guard dan Ostematrix dan pengalaman keluarga

Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada upline saya iaitu Master Yati Napi yang memperkenalkan saya dengan lebih dekat dan jelas tentang khasiat produk Shaklee.

Ostematrix adalah antara supplemen terawal yang saya ambil untuk mengelakkan saya terkena "cramp" atau bahasa kasarnya simpul biawak.Ketika hamil di usia sudah mencecah 30an saya amat mudah terkena serangan tersebut di kala saya tidur.Adoi...pantang menggeliat sikit, pasti tersimpul urat saya walaupun saya sudah memakai stokin sebagai perisai untuk mengelakkannya.

Namun kerana kurangnya pengambilan kalsium, saya tetap "terkena" masalah cramp ini.
Buat pertama kalinya saya menatap fizikal Ostematrix ini, saya jatuh hati sebab kemulusan dan warna putihnya itu.
Sebelum tidur saya akan telan 4 biji dan apa kesan yang saya rasakan selain dari tidak mengalami "cramp" ?

Kesan yang saya dapat rasakan ialah :-

* Bangun pagi dengan rasa segar dan hilang sakit-sakit badan serta lesu walaupun saya kurang tidur.
* Sembelit tiada lagi dan yang bestnya saya tak rasa sakit perut memulas atau luka di bahagian dubur kerana najis menjadi lembut.Alhamdulilah.
* Migrain saya hilang! Best sangat-sangat bila tiada lagi perasaan nak hantuk kepala ke diniding kalau migrain datang menyerang.
* Tiada lagi  gusi berdarah bila menggosok gigi.Maklumlah kalau anak dah berderet 5 orang ni memang banyaklah kalsium yang mereka dah serap ketika mereka dalam kandungan saya.
Bahagian paling best adalah bila baru-baru ini tin susu yang penuh jatuh menghempap tapak kaki bahagian atas.MasyaAllah sakitnya hanya Allah saja yang tahu, saya dah takut retak berderai tulang saya ni tapi bila doktor periksa hanya retak sedikit.Doktor siap cakap, "awak ni banyak minum susu agaknya" saya mendengarnya terus menjawab "saya makan Ostematrix Shaklee doktor"...doktor pun cakap baguslah awak sedar tentang keperluan kalsium.
Itulah pengalaman dan testimonial diri sendiri bila ambil Ostematrix secara istiqomah. 

Selain supplemen Ostematrix yang memberikan pengalaman.....Omega Guard juga mengujakan saya...mana taknya....tujuan utama saya mengambil Omega Guard adalah kerana masalah jantung.


Sejak dari kecil lagi saya menghidap jantung laju yang abnormal, walaupun begitu saya tetap masih boleh aktif bersukan. Cuma saya kena kawal pergerakan saya dan pemakanan.
Tapi apa yang saya dapat selain degupan jantung yang normal ? Rasa-rasa apa erk ? Nak tahu....selain itu saya  dapat :-

* jeragat saya semakin pudar ...kelam hanya dalam masa seminggu...
* selera makan berkurangan
* bintik2 kolestrol hilang selepas sebotol habis
* sakit tumit hilang dan tak berdenyut lagi
* ramai kata nampak semakin muda...bukan ayat perasan tau tapi kenyataan...bila orang cakap baru saya research betulkah minyak ikan boleh menjadikan diri awet muda.Jawapan nya memang benar.
Anda boleh google dan taip makanan awet muda, dan keluarlah Omega-3.
* Kulit menjadi lebih lembap tiada lagi kekeringan.
* minda lebih fokus dan tak mudah menerawang ke berangan2 dah takde lagi...
Selepas pengalaman itu, saya akan rasa bersalah untuk katakan TIDAK pada Omega Guard!

Setelah melahirkan 5 orang anak, saya rasa bagus untuk saya mengambil sesuatu untuk merancang kelahiran jadi saya mengambil suntikan sebagai perisai.Untuk bulan pertama saya dah terkena kesannya iaitu period saya tidak datang lansung, saya dah cuaklaa....tapi fikir balik mungkin saya masih menyusukan anak.Tapi bila masuk bulan kedua dan ketiga..masih tak datang juga ditambahkan dengan berat badan yang naik mencanak-canak.Hadoi!!! stress dibuatnya.
Makanya saya stop dan pasang IUD dan saya cari altrnatif lain untuk balance kan hormon saya dengan GLA Complex.
Alhamdulilah GLA Complex membuatkan period saya kembali normal walaupun pada mulanya tempoh period agak panjang.Selain itu GLA Complex membantu saya .....


* takda moody2
* bekas jerawat hilang
* hilang sengal2 badan
* tiada lagi senggugut

Itulah pengalaman dan testimonial saya bila ambil Ostematrix , Omega Guard dan GLA Complex.
Untuk anda di luar sana, yang ingin onfo lebih lanjut boleh hubungi saya Noorfadzilah di 018-7944556.

#shakleeeffectoog bersama blog www.anakkuwiraku.com








1 comment:

  1. assalamualaikum tuan tanah,
    tahniah anda ada blog yang banyak info.
    jemput jalan2 ke blog yatiadam

    www.yatiadam.com

    ReplyDelete