Sunday, August 3, 2014

Bagaimana dan bila jatuh cinta dengan......Shaklee

Assalammualaikum wbt & selamat hari raya semua!

Hari ini saya nak share tentang bagaimana saya JATUH CINTA .


Dengan siapa ? Dengan supplemen Shaklee.

Suspen kan? Saja buat gempak masa raya-raya ni.

BILA SAYA  MULA KENAL SHAKLEE ?

Sejak tahun 2001 saya dah mula kenal dengan Shaklee, masa tu ada seorang makcik duduk sebelah saya dalam bas dari Larkin nak ke Pasir Gudang yang perkenalkan kebaikan dan khasiat Shaklee.
Tapi sayangnya gaji saya masa tu tak mampu nak beli walau sebotol pun sebab basic gaji masa tu baru RM300++ plus allowance .Baru nak berjinak-jinak dengan alam pekerjaan kan.Saya tanam azam in shaa allah saya akan beli dan buat business dengan Shaklee.

Alhamdulilah pada tahun 2010-2011 saya terpanggil untuk mencuba supplemen Shaklee masa tu saya ambil set hamil dan set berpantang.


APA YANG SAYA RASA BILA AMBIL SUPPLEMEN SHAKLEE?

Masa mengandung saya rasa cergas dan sihat.Tiada masalah kepekatan darah,bacaan pun cantik.Selera makan pun dapat dibendung dapatlah kawal kenaikan badan, saya tak bimbang tentang nutrisi anak dalam kandungan.Tiada lagi kejang2 kaki di waktu pagi hari.Buang air pun lawas tiada masalah sembelit.

Set berpantang memang membantu saya lebih sihat dan tidak meroyan kerana keletihan.
Bekalan susu badan pun cukup untuk baby, alhamdulilah.

Memang sangat serasi dan best sangat !

Masa tu memang sangat rasa lifestyle hidup berubah lebih positif dan saya menjadi ikutan teman-teman lain untuk ubah jenama dari jenama xxx ke JENAMA YANG LEBIH HEBAT DAN SELAMAT iaitu SHAKLEE.
Pendek kata, siapa yang makan supplemen Shaklee orang akan kata KELAS U ALL NI SEBAB SANGGUP SPEND DUIT UNTUK KESIHATAN DIRI.


So, lama-lama saya terfikir nak serius buat business Shaklee dan saya alhamdulilah sekarang SIHAT SAYA DAPAT, DUIT PUN BERLIPAT-LIPAT.

Untuk makluman semua, niat pertama saya join business Shaklee kerana Allah, saya nak kongsikan kebaikan dan khasiat yang Allah  anugerahkan buat hambanya untuk dinikmati bersama.Bukan semata-mata kerana bonus yang lumayan ya.Bonus lumayan akan datang dengan sendirinya bila kita niat membantu ramai orang pulihkan kesihatan dan terus berusaha tanpa jemu.

Bila kita kongsi sesuatu yang baik dan ramai yang dapat meningkatkan prestasi kesihatan dengan makan supplemen Shaklee, in shaa allah akan berlipat gandalah rezeki kita nanti.Kita pun rasa senang hati bila tengok rakan-rakan hidup ceria dan kembali sihat seperti dulu.

Di sini saya sertakan gambar terbaru saya dan business partner saya iaitu suami saya Kekanda Mohd Zamri.




Noorfadzilah binti A Aziz - No.h/p 018-794 4556
Mohd Zamri bin Hamzah - No.h/p 012-709 2234
♥ Email : kaiyisah2008@gmail.com

Pick Up/COD Area:Pasir Gudang,Masai,Kota Putri,Seri Alam.

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia


Ingin menjana pendapatan 4 angka secara part time atau full time? Hubungi saya segera, saya akan tunjukkan caranya asalkan anda KOMITED dan RAJIN BERUSAHA.


In shaa allah berjumpa kita di lain lembaran.
Assalammualaikum wbt.

No comments:

Post a Comment