Thursday, February 19, 2015

Bisul pecah lepas makan Zinc Complex

Testimonial Zinc Complex
Minggu lepas ada seorang adik student form 3 call saya bertanya tentang produk Shaklee.Adik manis ini dapat hubungi saya selepas mencari di google " pengedar Shaklee Pasir Gudang".

Alhamdulilah tak sia-sia saya hari-hari update blog tentang Shaklee.Akhirnya ada juga yang dapat cari saya di Google, kuasa Allah Maha Pemberi.

Beliau pada mulanya ingin order vitamin C Shaklee untuk imunisasi dan penjagaan kulit tapi beliau ingin cari juga vitamin untuk luka atau bisul.Jadi saya sarankan ambil Zinc Complex.

Kenapa saya cadangkan ambil Zinc Complex?

1. Kajian telah menunjukkan zink berkesan untuk menyembuhkan jerawat atau akne. Ia adalah lebih berkuasa daripada placebo dan penggunaan ubat-ubatan antibiotik masih dianggap lebih berkesan.

2.Badan manusia mempunyai beberapa enzim yang bergantung pada zink, yang menggalakkan sintesis kolagen yang seterusnya membantu dalam penyembuhan luka.

Selepas 2 hari, adik manis ini hubungi lagi saya dengan respon positif.Alhamdulilah syukur sangat bila bisul yang bondanya tanggung sudah pecah dan mula mengecut.Kemudian, yang paling best bila bondanya nak order lagi Shaklee dengan saya.Ini yang dikatakan rezeki anak-anak.

In shaa Allah , produk yang selamat dan berkualiti akan memberi kesan yang positif jika diambil dengan cara yang betul.

Untuk anda yang ingin dapatkan produk Shaklee dan servise tip top, boleh hubungi saya rakan Shaklee anda:-

Noorfadzilah binti A Aziz
018-7944556
Pengedar Shaklee Pasir Gudang



No comments:

Post a Comment