Sunday, February 8, 2015

Hilangkan jeragat dengan Zinc Complex


Minggu lepas saya dapat feedback dari salah seorang sahabat dan juga pelanggan tetap saya .Beliau nak berkongsi kesan positif selepas mengambil Zinc Complex selama 2 bulan.

Menghilangkan jeragat

Alhamdulilah jeragat di wajahnya semakin hari semakin pudar. Seronok dia bila tengok kat cermin jeragat tu dah hilang sikit demi sedikit.Walaupun mengambil masa agak lama iaitu 2 bulan tapi beliau tetap bersyukur.

Selain itu, jerawat akan cepat kecut bila ia tumbuh dan rambut pun dah tak gugur lagi.Alhamdulilah ...semoga perkongsian ini menarik ramai lagi untuk sama-sama menikmati khasiat Zinc Complex Shaklee.

Harga untuk sebotol Zinc Complex Shaklee ini tak mahal pun, cuma RM 34.00 sahaja.Untuk dapatkannya boleh hubungi saya rakan Shaklee anda Noorfadzilah di 018-7944556.

INFO ZINC COMPLEX

Zink Complex Shaklee membekalkan zink, bahan utama untuk kesihatan yang sempurna dan amat diperlukan untuk metabolisme karbohidrat, lemak dan protein. Zinc Complex juga merupakan sumber kalsium yang berkualiti untuk kesihatan keseluruhan badan anda.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment