Monday, February 23, 2015

THANK YOU ALLAH! Dapat surprise dari suami

Kejutan dari suami
23.02.2015


Thank you Allah sebab mengurniakan saya seorang suami yang penyayang dan sangat prihatin terhadap isterinya.Sepanjang saya bersama dengan suami memang sering beliau buat surprise untuk saya.Setiap kali dapat surprise memang seronoklah saya sampai nak terlompat-lompat tapi takdelah saya nak lompat nanti bergegar pula bumi....hehehhehe

Semalam masa saya sedang cari stokin, saya pun tak tahu kenapa masa saya cari stokin tu saya tergerak nak cari stokin dalam handbeg tapi sebenarnya stokin tu takda pun dalam handbeg.

Tiba-tiba saya terpandang satu kotak putih yang bertulis perkataan SONY! Wahhhh...saya dah nak melompat-lompat.....APAKAH KEJUTAN KALI INI? Sekali bukak betul-betul rupanya handphone.

ALHAMDULILAH!

Handphone saya memang ada masalah sikit sebab skrinnya dah pecah sikit, so untuk saya beli baru memang agak lambatlah sebab saya kena kumpul modal.Tapi saya ada beranganlah yang suami akan belikan untuk saya tapi saya tak pernah pun suarakan sebab saya tahu handphone tu pecah sebab kecuaian saya.Tak mungkin saya nak mintak kan? 

Inilah namanya rezeki dan tak sangka suami seakan-akan dengar suara hati saya yang nak handphone baru.

Terima kasih suamiku! 

( alhamdulilah bila kita amalkan tips-tips orang tua dalam menjaga hati suami, in shaa Allah suami akan berhati lembut dan kasihnya lebih melimpah ruah buat kita)





No comments:

Post a Comment