Tuesday, February 17, 2015

Perkongsian ibu yang mengambil Shaklee semasa hamil

Setelah beberapa bulan berlalu, rakan Shaklee saya bercerita tentang bayi sulungnya.Alhamdulilah beliau dikurniakan seorang anak lelaki yang sihat, handsome dan cerdik.Tumpang gembira saya bila mendengarnya.

Ibu muda ni bercerita tentang kepelikan orang lain bila melihat babynya yang lebih cerah dan mulus kulitnya sebab kawan saya dan suami bukanlah cerah kulitnya.Tapi kuasa Allah izinkan khasiat supplemen set hamil Shaklee untuk mencerahkan kulit anaknya.

Alhamdulilah, syukur sangat sebab apa yang beliau alami juga sama seperti saya.Anak nombor 4 dan 5 saya memang ambil set hamil Shaklee cuma anak no 4 saya tak ambil Omega Guard sedangkan anak no.5 memang saya ambil full Set Hamil Shaklee.Hasilnya kedua-dua anak saya kulitnya lebih cerah dan bersih.Best sangat sebab berbaloi-baloi.

Fikir-fikir balik kelakar pun ada sebab anak lelaki yang cerah dan anak perempuan saya semua kulitnya kurang cerah.Takperla, asalkan sihat kan.Betul tak?

Tapi jika boleh diulang masa, saya nak makan set hamil Shaklee untuk semua anak perempuan saya.Nak jugak kan?

Testimonial ibu hamil


No comments:

Post a Comment