Friday, March 6, 2015

Alfalfa dan rahim wanita


Ramai yang tidak tahu sebenarnya Alfalfa ini adalah herba yang sangat membantu masalah wanita terutama yang baru lepas bersalin.Rata-rata wanita memang suka mengambil jamu untuk mengatasi masalah kewanitaan.Saya pun begitu juga sebab masa tu saya kurang pendedahan tentang khasiat Alfalfa ini.

Sebenarnya Alfalfa ini memang mampu mengecutkan rahim dan mencantikkan kedudukan rahim tersebut.Pada mulanya saya tidak tahu tentang Alfalfa dapat mencantikkan rahim kita hanya semasa berurut dengan seorang bidan mengatakan rahim saya tak jatuh walaupun sudah beranak 5.

Kedudukan rahim memang betul ,tinggi dan cantik.Bidan kata kalau tak jaga betul memang mendatangkan masalah hubungan suami isteri.Lagi-lagi yang memakai IUCD, jika rahim jatuh memang akan terasa benang ketika bersama suami dan suami akan rasa tak selesa.

Alhamdulilah berkat konsisten mengamalkan makan Alfalfa sehari 10 biji, saya dapat kesan positif terhadap kewanitaan saya.Tersenyum saya bila mak bidan kata rahim saya begitu, sebab saya memang risau kalau rahim saya jatuh.Penting untuk isteri menjaga kewanitaan kita agar kita dapat terus membuat pahala bila bersama dengan suami kerana dapat berikan yang terbaik buat suami.

Selain dari untuk kesihatan rahim, Alfalfa mampu merapatkan saluran vagina dan kembali dara tau.

Jadi, bagi isteri di luar sana bolehlah tukar jenama supplemen kewanitaan anda kepada Alfalfa Shaklee.Tak mahal pun, hanya RM53.00 sebotol tahan untuk sebulan.

Nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya rakan Shaklee anda:-
Noorfadzilah 
018-7944556
Pengedar Shaklee Pasir Gudang.




No comments:

Post a Comment