Friday, March 6, 2015

KRIM MAGIC - HERBAL BLEND


Krim magic Herbal Blend ini betul-betul mendapat sambutan dan saya gembira kerana dapat membantu sahabat-sahabat saya mengatasi beberapa masalah kulit.

Alhamdulilah, harganya pun tak mahal dan mampu milik.Saya memang selalu sediakan stok dirumah kerana krim herba ini sentiasa mendapat permintaan.

Minggu lepas saja, saya berjaya menjual 5 unit krim Herbal Blend dan rata-rata untuk mengatasi masalah kulit akibat cuaca panas iaitu ruam dan demam.

Untuk anda yang berada di kawasan Pasir Gudang dan Masai boleh hubungi saya untuk dapatkan krim magic ini.Saya juga boleh menghantar produk Shaklee jika anda berada di kawasan Pasir Gudang dan Masai.Buat anda yang berada di luar Johor, anda boleh transfer wang dan saya akan pos laju produk.Konsultan percuma akan diberikan pada anda yang membeli produk dengan saya.

Hubungi saya rakan Shaklee anda :-
Noorfadzilah binti A Aziz
018-7944556

No comments:

Post a Comment