Monday, March 16, 2015

Tips hilangkan "blackhead" dan "whitehead"

Terima kasih kepada ummierna.blogspot.com di atas gambar ini. ;)


Tips yang saya nak share kali ini sangatlah mudah semudah ABC tau.Bagi wanita-wanita cantik diluar sana yang tiada masa nak ke spa untuk buat facial, saya cadangkan beli satu GENTLE ACTION MAKEUP REMOVER SHAKLEE.Harga tak mahal sebab boleh pakai berbulan-bulan lamanya.

Saiz bagi penyental muka ni adalah 150gram.Besar kan? Memang menjimatkan sebab anda hanya perlu picit sebesar kacang dan gosokkan ke muka.Lepas itu, keluarlah segala khazanah yang tersembunyi di sebalik kulit wajah.

Ramai yang ingat Gentle Action Makeup Remover ini untuk mereka yang bermake up, tidak!
Ianya juga sangat bagus untuk mereka yang tidak bermake up sebab kita semua keluar dari rumah dan kulit wajah kita pasti disapa oleh habuk dan asap tanpa kita sedari.

Apa khasiat makeup remover ni selain dari mengeluarkan "blackhead" dan "whitehead" ?

Ianya juga bagus untuk:-

* Melicinkan, melembutkan dan menyerikan kulit anda.

* khasiat Tunas Pokok Bic bertindak lembut untuk menyingkirkan sel kulit mati dengan menyeluruh tanpa merosakkan kulit.

* khasiat Aloe Vera menyegarkan dan menegangkan kulit.

* Rumusan ringan, tidak berminyak dengan aroma yang menyegarkan (ni yang best ni)

Saya rasa pasti ramai yang dah jatuh hati dengan melihat gambar dan khasiat yang saya ceritakan ni.Usah tunggu lagi, cepat-cepatlah dapatkan satu.

Untuk dapatkannya, seperti biasa anda boleh Whatsapp saya di nombor 018-7944556.

Noorfadzilah binti A Aziz
ID:1134196
Pengedar Shaklee Pasir Gudang


No comments:

Post a Comment