Wednesday, October 29, 2014

5 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Ada kawan rapat saya bertanya kenapa saya boleh bertahan lama berniaga Shaklee sedangkan terdapat banyak info negatif tentang Shaklee keluar sebelum sebelum ini.

Saya pun bagilah sebab-sebabnya kenapa saya masih berjuang berkongsi kebaikan produk Shaklee.

Kelebihan Shaklee

Ringkasnya adalah seperti poster di atas tapi saya dah terangkan dengan lebih detail pada rakan saya dan soalan cepu emas itu terkeluar kerana sebenarnya dia nampak perubahan pada diri saya dari segi fizikal (kulit bertambah cantik) dan mental (lebih bersemangat dan gembira).

Bila dengar 5 kelebihan Shaklee dia pun rasa terpaut untuk join group saya.Alhamdulilah.

Untuk anda yang ingin sertai kumpulan saya boleh hubungi saya Noorfadzilah di 018-7944556.

JOM SERTAI KAMI!
Join us







No comments:

Post a Comment