Tuesday, October 7, 2014

Bukan sekadar penyegar muka - Soothing Radiance Whitening Softener

Assalammualaikum wbt dan salam kecantikan semua,

Pengalaman menggunakan toner @ penyegar betul-betul menjadikan saya seorang yang cerewet.

Disebabkan terpengaruh dengan harga yang murah, muka saya jadi merah padam akibat bahan kimia yang terlarang dalam penyegar yang saya gunakan.

Ambil masa yang lama untuk kulit muka kembali asal, pedih dan perit jangan katalah.Menangis pun dah tak berguna lagi.

Selepas dari kejadian itu, saya tidak lagi mengambil toner@penyegar untuk penjagaan kulit muka.Lepas cuci muka terus saya sapu krim siang.No more toner toner!!
(amboi marah betul)
Soothing Radiance Whitening Softener

Tapi sejak kenal dengan Soothing Radiance Whitening Softener sejak 5 bulan lepas barulah terbuka hati saya untuk menggunakan toner mesra alam ini.

Saya mula jatuh cinta dengan Soothing Radiance Whitening Softenet ni masa hadiri Bengkel Nutrisi di mana pakar kecantikan dari Shaklee menunjukkan demo campuran toner dan Collagen Powder dijadikan masker.

Dalam masa 5 minit, selepas kering campuran tersebut hasilnya kulit lebih tegang dan lebih cerah.Perghhh...best nyer.

Bila diselidik, dapatlah saya ketahui khasiatnya Soothing Radiance Whitening Softener ini.

Khasiatnya ialah:-

1.Melembapkan dan mengembalikan keseimbangan pH semula jadi kulit.

2.Kulit terasa lebih segar dan lebih anjal dengan ekstrak Rosemary.

3.Kudzu menegangkan dan mencerahkan kulit.

4.Marshmallow membekalkan lembapan penting.


Sungguh berkesan untuk menyihatkan dan menyerikan kulit.

Ini bermakna, penyegar@ toner ini bukan sekadar untuk menyegarkan wajah tapi mencerahkan kulit dan melembapkan kulit wajah.

Selain itu, ada tips yang ingin saya kongsikan bersama ya pembaca.

Selepas mencuci muka liang roma akan terbuka jadi perlulah untuk kita sapukan toner agar liang roma tertutup bagi menghindari dari kekotoran masuk ke liang pori-pori yang terbuka tadi.

Seperti biasa, jika anda ingin dapatkan produk sila hubungi saya Noorfadzilah di 018-7944556.

No comments:

Post a Comment