Wednesday, October 1, 2014

Vitamin sebelum bersenam

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera,

Selamat pagi semua! 


Hari ini saya nak share sesuatu dengan teman-teman semua tentang pengambilan vitamin sebelum bersenam.

Semalam saya buat eksperimen, sebelum pergi training saya mengambil 4 biji Ostematrix ( lebih dari kalsium sebab terdapat Magnesium, Vitamin D,Boron,Zinc,Manganese dan Kooper) dan 5 biji Alfalfa.
Penawar sakit badan dan sendi
Selesaikan masalah wanita



Saya ambil kesemua itu untuk mengelakkan sakit dan lenguh-lenguh selepas training.

Maklumlah malam tadi "weight training" so saya takut-takut nanti turun tangga gym je saya dah tak boleh nak jalan...hehehehhe dan takut nanti pegang stereng kereta dah menggigil-gigil.

Alhamdulilah , ternyata kesannya memang positif!
Lenguh-lenguh ternyata kurang dan sampai rumah saya masih lagi boleh basuh baju dan mengemas rumah sedangkan saya baru saja burn calorie 1320.

Selalu saya akan ambil masa yang agak lama untuk dapatkan tenaga kembali.

Bangun pagi pun senang walaupun saya tidur agak lewat (1 pagi) sebab melayan baby yang aktif yang rasa rugi kalau dia tidur.

Bagi teman-teman yang ingin dapatkan vitamin dan info produk boleh hubungi saya :-

Noorfadzilah binti A Aziz (Dila) 

♥ SMS/WhatsApp : 018 7944556
♥ Email : kaiyisah2008@gmail.com
♥ FB : Noorfadzilah

Pick Up/COD Area:Pasir Gudang,Masai,Kota Putri,Seri Alam.

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia




No comments:

Post a Comment