Friday, October 31, 2014

GLA Complex penyelamat ketika senggugut

SENGGUGUT pergi jauh! Kehadiranmu betul-betul mengganggu, memang itulah selalu saya ucapkan lepas makan Panadol tapi sejak kenal GLA Complex masalah senggugut hilang.Syukur alhamdulilah.
Penawar senggugut

Sejak pakai IUCD, bila datang period mesti kena senggugut dan heavy pula pengeluarannya.Sebelum ini, saya relax-relax je kalau period datang menjengah, tak pastilah kenapa ya.

Tapi takper, saya dah jumpa penawar senggugut dan hidup kembali ceria.Alhamdulilah.

Jom tengok apa kandungan dalam GLA Complex ini.

GLA Complex Shaklee menggabungkan khasiat minyak borej, yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linoleik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Ia mencergaskan tubuh dan membantu anda berasa lebih selesa semasa haid: Asid gamma linolenik telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan kesakitan semasa haid, sakit kepala, menormalkan semula kitaran haid dan melegakan simptom-simptom menopaus.*

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Tidak boleh diambil oleh wanita hamil.

Maka bagi sesiapa yang terlalu bergantung dengan panadol untuk melegakan "period pain" atau senggugut ini bolehlah bertukar kepada vitamin yang lebih sihat dan selamat ini.

Untuk dapatkan produk, hubungi saya Noorfadzilah di 018-7944556.



No comments:

Post a Comment