Friday, October 31, 2014

"PUSH FACTOR" saya berniaga Shaklee

Saya nak berkongsi apa PUSH FACTOR (paksa untuk bergerak) yang membuat saya nak buat part time business Shaklee ini?

Sebab paling besar dan utama adalah AYAH DAN EMAK saya.Saya nak bantu ayah yang dah tak bekerja lagi serta berikan apa saja yang ayah dan emak inginkan.Mereka dah banyak berkorban untuk saya dari kecil hingga saya dewasa.

Sebab kedua adalah nak berikan yang terbaik pada anak-anak. Selalu yang terbaik ini memerlukan kos yang tinggi, jadi dengan ada wang tambahan ini dapat saya realisasikan cita-cita saya untuk berikan yang terbaik buat anak-anak.

Lagipun business Shaklee ini boleh diwarisi, jadi sekarang saya kena bina betul-betul business saya ini.

Jadi teruskanlah usaha wahai Noorfadzilah, jangan pernah berhenti berusaha dan tabahkan hati hadapi semua yang mendatang.





No comments:

Post a Comment