Friday, October 31, 2014

ALFALFA mengikat suami


Wah poster di atas ayatnya agak melampau gitu...hehheeh....tapi memang itulah yang kebanyakkan isteri nak buat pada suami yang suka dok bersembang kat luar sampai subuh hari.Tinggallah isteri sorang-sorang kat rumah melayan perasaan dan melayan anak-anak.

Saya ada seorang testimonial, dia adik angkat saya baru nikah 2 tahun dan beranak seorang.Lepas makan malam terus keluar duduk kat kedai mamak atau pondok rukun tetangga sampailah pukul 3 4 pagi.hari-hari macam tu mana tahan.

So suggestlah makan Alfalfa dan sedikit tips rahsia wanita untuk pikat balik suami.Amboi....rahsia wanita....kemain saya ni macam mak bidan je ada rahsia-rahsia.Siapa yang beli dengan saya, saya akan share rahsia tu....jom beli dengan saya!

Alhamdulilah lepas habis sebotol dia terus Whatsapp saya...
" memang betul lah kak....boleh gam suami.Hari-hari mau...terima kasih kak.Sayang akak!".



Haaaa...tengok...dengan saya sekali dia sayang-sayang.Itulah dulu saya cakap dia tak percaya, sekarang baru tahu penangan Alfalfa.
Alfalfa ni memang sentiasa ada dalam gerobok vitamin saya sebab permintaan memang tinggi.TERLAJAK BEST u all.

Nak rasa kebagusan Alfalfa? Jom order dengan saya Noorfadzilah di 018-7944556.





1 comment:

  1. kene gam sekali tu x tahan..yg dah cuba pasti akan rasa efek alfalfa nie :D

    ReplyDelete