Tuesday, October 7, 2014

Vitamin untuk mereka yang putus cinta

Assalammualaikum dan salam kasih sayang pengunjung blog semua,

Terkesima sekejap saya bila ada customer whatsapp saya tentang vitamin apa yang bagus untuk mereka yang putus cinta?

Saya tanya balik kat dia, serius ke atau sekdar nak buat joke ngan saya.Dia kata,,,"janganlah akak gelakkan saya, saya memang tengah stress kecewa tertonggeng sebab tunang baru minta putus"
adussss ...sedih pulak saya dengarnya.


Saya pun nasihatkan adik ni ambil vitamin batin dulu, maksud saya banyakkan solat sunat malam mohon kekuatan untuk teruskan kehidupan dan berzikir serta bersedekah.
Pada saya itulah sebaik-baik terapi untuk orang sedang rasa "sakit" dalamannya.Tips ini saya ambil di blog seseorang yang pernah mengalami kegagalan berumahtangga.

Kemudian adik tu kata, dia memang dah amalkan pun.Apa pun dia ucapkan terima kasih atas tipsnya.

Jika begitu, vitamin B Complex dan vitamin C adalah vitamin paling sesuai buat adik ni.

B Complex
Anti stress



Sebab apa saya suruh ambil vitamin B Complex dan vitamin C?

1.Untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan.

2.Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses 
pemikiran. 

3.Anti-stress.

In shaa Allah dengan khasiat yang ada dalam vitamin-vitamin ini akan membantu adik jadi lebih tenang dan lebih waras.

Saya juga kongsikan satu doa khusus buat adik ni moga-moga hatinya lebih tenang dan lapang.saya faham perasaan beliau.

Doa penenang jiwa


Alhamdulilah, closes deal.Saya akan poskan produk itu ke Klang,Selangor.Biarpun jauh di mata, namun transaksi jual beli masih boleh wujud dengan adanya sistem online ini.

Saya doakan semoga adik ini cepat sembuh dari kedukaannya dan kembali ceria serta jumpa pengganti yang lebih baik.

Untuk dapatkan info produk dan harga produk beoleh hubungi saya rakan Shaklee anda Noorfadzilah di 018-7944556.










No comments:

Post a Comment