Wednesday, October 29, 2014

Vitamin Shaklee Kesukaan Saya

Assalammualaikum wbt dan salam ceria semua,

Semua vitamin Shaklee saya suka tapi vitamin Shaklee yang mana PALING saya suka?


ALFALFA  yang paling saya suka sangat sebab buatkan suami saya bertambah sayang dan selalu rindu-rinduan walau dah beranak lima.


Nampak tak pengakuan yang agak melampau....hehehhe...tapi itulah sebabnya dan khasiat Alfalfa yang lain seperti memudahkan membuang air besar, menghilangkan alergi kulit dan menambahkan kualiti air susu badan memang saya suka.

Alhamdulilah saya serasi dengan Alfalfa Shaklee walau ada juga saya cuba jenama lain tapi akhirnya saya akur jua Alfalfa yang paling "aaumm".

Untuk yang ingin cuba sebab teruja dengan pengakuan saya ni jangan lupa minum air masak @ mineral banyak-banyak tau takut nanti jadi sembelit.

Nak order? Boleh hubungi saya Noorfadzilah di 018-7944556.
COD sekitar Pasir Gudang dan Masai.

No comments:

Post a Comment