Monday, October 20, 2014

Omega Guard membuat anak lebih fokus


Testimonial Omega Guard oleh diri sendiri ketika hamilkan Muhammad Umar Muallim.

Alhamdulilah!Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana diberi rezeki untuk hamil anak kelima biarpun diluar jangkaan.;)

Oleh kerana terlalu risau dengan risiko hamil umur 3oan ke atas ni, maka saya ambillah sebanyak mana vitamin@supplemen yang boleh diambil.

Maklumlah waktu kerja panjang ( waktu keluar kerja pukul 7.30 dan pulang 7 malam) dan ahli family yang nak dijaga pun ramai so perlu tenaga yang banyak.Bercita-cita nak pregnant dengan sihat,bergaya dan bertenaga....cewah.Tak nak lesu memanjang dari awal sampai la akhir pregnant....tak best camtu.

Sebelum ini saya cuma ambil set asas mengandung je tapi kali ini saya tambah Omega Guard nak bagi lagi power la katanya.

Seronok makan Omega Guard ini sebab boleh control berat badan secara selamat semasa mengandung.Kulit pun jadi bersih dan cantik je.(bukan ayat perasan ye tapi ramai nampak perubahan).Lagi satu makan Omega Guard ni secara berjemaah maksudnya dengan anak-anak yang lain untuk minda lebih fokus dan elakkan lelah.

Makan Omega Guard sebanyak 3 biji selepas makan tengahari atau sebelum tidur dengan niat biarlah otak baby dalam kandungan ni tumbuh secara sihat dan hebat dan semoga lahirnya baby ini akan menjadi anak yang sihat dan cerdas otaknya.Aamiin Ya Allah.

Bila melihat video di atas, memang nampak perbezaan antara adik (baby Omega Guard) dan abangnya.
Adik lebih fokus dalam menyusun mainan dan tak mudah putus asa biarpun susunannya dah tumbang.Cepat-cepat dia bina semula biarpun abang cuba mendengki.

Alhamdulilah! Berkat khasiat minyak ikan berkualiti tinggi makanya pertumbuhan otak baby menjadi lebih sempurna.

Ingin dapatkan Omega Guard? Jom order dengan saya Noorfadzilah (ID:1134196) penghantaran ke seluruh Malaysia dan COD Pasir Gudang dan Masai.


No comments:

Post a Comment