Saturday, November 1, 2014

Target tercapai Oktober

Sebenarnya setiap bulan memang saya ada listkan target tertentu untuk dicapai.Sedaya upaya saya akan displinkan diri untuk mencapai target tersebut.

Salah satu target saya untuk bulan October adalah siapkan 31 entry dalam masa 31 hari!


Mula-mula masa buat target tu saya rasa macam mustahil sebab bulan Oktober adalah bulan yang paling banyak program saya kena jalani.Tapi takper, saya cuba usahakan sehingga dapat.

Alhamdulilah, akhirnya siap jua 31 entry untuk blog simple saya ni.Memang terasa puas hati bila dapat capai target kecil ini.

Kesimpulannya, walau agak mencabar dengan masa yang terhad namun kerana saya suka dan sayang apa yang saya buat jadi tiada tekanan yang saya rasa da ianya MENJADI NYATA!

Terima kasih Allah kerana memudahkan perjalananku.

"The goal you set must be challenging. At the same time, it should be realistic and attainable, not impossible to reach. It should be challenging enough to make you stretch, but not so far that you break." Rick Hansen 

5 comments:

  1. Tahniah kak dila, bila kite letak target mudah nk follow sebenarnya walaupun byk halangan & cabaran kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih nur....akk tgk semangat kengkawan update blog terutamanya nur...akk memang terikut semangat jugak.

      Delete
    2. jom kita sama2 sebarkan semangat itu ^^

      Delete
  2. Tahniah Dila..:)
    target penting..bila da ada target kita tau hala tuju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Nad....cumer target yg lagi satu tu masih belum ku dpt2....

      Delete