Monday, December 15, 2014

Persediaan 2015 dengan projek 5 ANGKA 3 BULAN

Assalamualaikum dan salam kejayaan,

Beberapa hari lagi akan menjelma tahun 2015.Tahun bermulanya GST di negara kita iaitu pada 1 April 2015.

Apa itu GST ?

GST adalah Cukai Barangan dan Perkhidmatan (Good and Service Tax). Di beberapa negara ia juga dikenali sebagai Value Added Tax (VAT) atau Cukai Nilai Tambah. Ia bukannya kerajaan telah menambah lagi cukai sedia ada atau mengenakan cukai ke atas cukai. 

Jadi apakah anda telah bersedia menghadapi kenaikan harga ? 
Sebagai persediaan adalah sangat penting untuk kita memperbaiki ekonomi keluarga. 

Bagaimanakah cara untuk memperbaiki kewangan keluarga ?

Adakah anda membuat kerja part time selepas waktu bekerja ?
(pasti tiada masa yang cukup untuk keluarga)

Adakah dengan cara anda mengambil upah menjahit atau memasak?
(pasti anda mengambil masa rehat anda selepas bekerja hingga tak cukup tidur dan stress)

Adakah anda masuk skim cepat kaya yang makin merosak?
( usah ditambah masalah yang ada sehingga anda boleh gila)


Anda tanya saya pula bagaimana? 

Sudah tentu saya akan jawab SAYA AKAN BUAT SHAKLEE betul-betul dan agresif untuk memastikan saya dapat BONUS MINIMA 4 ATAU 5 ANGKA SETIAP BULAN! Aaminn Ya Allah.

Tapi dengan SYARAT saya perlu tolong insan lain untuk  merubah nasib mereka.Saya perlu tunjuk ajar dan berkongsi dengan orang lain.Bukan nak senang sorang-sorang ye.


Caranya bagaimana?

Saya guna Shaklee...saya share kebaikan produk secara online (FB/Whatsapp/Telegram) dan offline .
Saya akan offer mereka yang sama tujuan dengan saya iaitu untuk mendapat wang tambahan di tengah bulan dengan copy paste apa yang saya buat.

MUDAH SAHAJA!

Jika anda SERIUS nak saya join projek saya iaitu PROJEK 5 ANGKA 3 BULAN.
Usah malu-malu dan jangan buang masa terus hubungi saya Noorfadzilah binti A Aziz (ID.1134196) di 018-7944556.

Saya ada formula dan teknik rahsia untuk mencapai income 5 angka itu. Bila kita dah ada teknik yang bagus kenalah berusaha untuk mencapainya dan selepas itu berserah pada Allah dengan amalan-amalan yang saya akan kongsikan .

Semoga Allah perkenankan usaha kita untuk mengubah hidup lebih bahagia dan tenang.



AMARAN KERAS!

OFFER INI BUAT MEREKA YANG SERIUS NAK UBAH NASIB HIDUP ATAU YANG ADA SEBAB LAIN YANG PENTING MAMPU BUAT MACAM SAYA BUAT.







No comments:

Post a Comment