Monday, December 8, 2014

Perkhidmatan Shaklee memang BEST


Shaklee memang best!!!

Bukan setakat produknya yang berkualiti , selamat dan terbaik tapi...............

Penghantaran pun terbaik sebabnya Shaklee telah membuatkan sahabat saya cakap saya BEST.

Sedangkan yang BEST adalah Shaklee Malaysia sebab saya berurusan jual beli secara online pada pukul 1.15 petang ada lagi 2 jam lebih nak cut off ( sebab cut off pukul 3 petang) dan keesokkan tengahari COQ Health dah sampai.

Memang TIP TOP perkhidmatan penghantaran Shaklee, dalam masa SEHARI DELIVERY DAH SAMPAI.


Kebetulan sahabat saya ni memang nak cepat COQ Health kalau boleh esoknya juga dia nak tapi sebab dah tengahari saya memang tak berani nak janji.Nanti kalau yakin sangat boleh sampai keesokkannya takut nanti tak dapat pulak lagi sedih rasanya.Malu pun ada.

Tapi, alhamdulilah ....Allah makbulkan doa saya agar dipermudahkan urusan sebab kawan kepada sahabat saya itu memang berhajat sangat nak makan COQ Health untuk sakit jantungnya.


Pengedar Shaklee Pasir Gudang

Terima kasih Shaklee Malaysia kerana memberikan perkhidmatan yang terbaik!


No comments:

Post a Comment