Sunday, December 14, 2014

MOTIVATION & RECOGNITION RALLY SHAKLEE @ Grand Paragon Hotel

Alhamdulilah akhirnya merasa juga ke majlis Shaklee Motivation Rally Celebration pada 13 Disember 2014 di Grand Paragon Hotel,Johor Bahru, Johor.


Sessi pendaftaran bermula pada pukul 1.00 petang

Tak sangka tau bila dapat menghadiri majlis yang mewah seperti itu sedangkan saya baru mencapai tahap Supervisor.

Syukur ke hadrat Ilahi kerana Allah telah mempertemukan jodoh saya dengan business Shaklee ini.

Sangat-sangat berbeza dengan business MLM lain yang pernah saya join dulu.Segalanya nampak smooth dan lancar dan yang penting membuatkan kami "leader" bertambah semangat dan teruja untuk lebih berjaya.

Mana taknya, Shaklee telah menjemput 3 orang speaker untuk berkongsi tips kejayaan mereka dalam mengharungi cabaran berniaga Shaklee.



Terbakar dibuatnya semangatku untuk lebih berjaya dan semangat berkobar-kobar nak membantu insan lain yang memerlukan side income seperti saya.Walaupun nama side income tapi kena buat bersungguh-sungguh juga, kena fokus dan bertahan.


Motivation & Recognition Rally Shaklee
Wajah teruja campur kesayuan kerana suami tersayang tak dapat join sebab menjaga kelima-lima anak di rumah.

Untuk mereka yang berada di rank Supervisor diberi riben berwarna biru cair.Selepas perkongsian pertama oleh Puan Aishah Rahim (Key Coordinator) kami para Supervisor diarahkan beratur disebelah kanan pentas untuk mengambil sijil penghargaan dan bergambar kenang-kenangan bersama Sales Manager Shaklee.





Sepatutnya saya naik ke pentas bersama-sama suami tersayang namun suami berkorban untuk menjaga anak-anak di rumah selepas menghantar saya ke hotel.

Suami menghantar saya dengan membawa sekali anak-anak kami dan kembali mengambil saya semula pada pukul 5.30 petang dengan membawa lagi anak-anak kami juga.Itulah pengorbanan suami saya demi keluarga tercinta.

Saya sangat berterima kasih kerana suami memberikan support dan banyak berkorban dalam perjalanan business kami ini.
Semoga Allah melindungi suamiku dan menambahkan rezekinya untuk kami sekeluarga serta diberi kesihatan yang baik.AAmiin.


Selesai saja majlis, kami dijemput untuk minum petang di bilik sebelah dewan kami duduk.Betul-betul terperanjat sebab terdapat banyak menu untuk minum petang yang ditempah oleh Shaklee buat kami leader-leader Shaklee.Shaklee memang BEST!!! Rasa terharu dengan penghargaan sebegini.

Oleh kerana saya masih dalam proses menurunkan berat badan, saya hanya jamah beberapa menu yang disediakan lagipun kurang selera nak makan sebab hati dok terkenang-kenang cik suami dan anak-anak.Kalau mereka ada pasti saya makan berpinggan-pinggan kot...hehehehhe

In shaa Allah....kejayaan hari ini sebagai Supervisor dapat membuktikan yang Shaklee memang benar-benar boleh menjana pendapatan andai kita jumpa mentor yang betul dan aplikasikan segala ilmu yang telah diperturunkan.

Bertekad untuk mencari dan membantu mereka yang memerlukan untuk rasa apa yang saya rasa.
Allahuakbar!
Potret kenangan bersama adik beradik Shaklee ku serta mama Shaklee ku Master Yati Napi.Terima kasih mama sudi datang melihat kami.Terharu i tau.

Bagi anda yang ingin rasa apa yang saya rasa sekarang ini, (side income 4 angka) apa kata JOIN saya kita BINA EMPAYAR dengan konsep berjaya dengan membantu insan lain.
Tak susah pun jual produk Shaklee ini kerana produknya SELAMAT & BERKESAN & BERKUALITI.

Dalam lembut berbicara kena tegas jua dalam hal kesihatan.Jom kita tingkatkan kesedaran ummah dalam hal kesihatan diri.

Hubungi saya Noorfadzilah binti A Aziz di 018-7944556.









No comments:

Post a Comment