Wednesday, November 12, 2014

Demi ibu dan ayah berjihadlah!

Assalammualaikum wbt dan salam kasih sayang,

Semakin hari semakin meningkat kos kehidupan hingga membuatkan perbelanjaan kita terbatas dan yang paling sedih ada yang tidak mampu nak sumbangkan walau sedikit pun kepada ibu bapa di kampung gara-gara keperluan sendiri pun tak mampu nak ditampung dek kerana hutang dan perbelanjaan seharian.



Sedihkan? Sedangkan merekalah yang telah banyak berkorban dalam membesarkan kita dan bila sudah dewasa kita pula tak mampu nak beri sesen pun duit kocek kepada ibu ayah.




Dimanakah nilai pengorbanan seorang anak jika kita tak mampu nak bahagiakan ibu dan ayah dan mungkin ada yang lupa menggembirakan ibu dan ayah adalah satu jihad.

Ibu dan ayah memang tidak pernah meminta tapi dari sudut hati yang paling dalam....mereka tetap mengharapkan sedikit sebanyak dari anak-anak.Bayangkan ibu bapa yang sudah tidak bekerja dan mengharapkan duit belanja dari anak-anak tapi mereka tak dapat seperti yang diharapkan? Apakah perasaan anda kalau anda ditempat ibu dan ayah.

Masa kita sekolah dulu seboleh-bolehnya ibu dan ayah akan kabulkan permintaan kita, sanggup berhutang pinjam sana sini demi memenuhi permintaan kita dan yang paling sedih ada yang menggadaikan emas.

Maka, apakah langkah kita untuk mengatasi masalah ini? Masalah kekurangan duit sampai tak mampu nak bagi ibu dan ayah tiap-tiap bulan.

Jadi, saya mengajak anda semua yang ingin mencari side income untuk menambah pendapatan agar hidup lebih tenang dan selesa dengan menjadi business partner saya hanya bermodalkan RM 75.00 (RM 65.00 PENDAFTARAN + RM 10.00 POSTAGE)dan pendapatan 3 atau 4 angka mampu kita cipta dengan tunjuk ajar dan sedikit ilmu yang saya ada untuk dikongsi bersama.

Business Shaklee ini mudah sebenarnya jika anda ada semangat.Saya yang pemalu dan pendiam pun boleh berniaga dan menjana income apatahlagi anda.Saya akan berkongsi tips2 untuk berniaga Shaklee dengan mudah dengan anda yang sudi menjadi business partner saya.

In shaa Allah sama-sama kita bergerak untuk menjana income dan mampu berjihad dengan  memberikan kegembiraan buat ibu ayah serta keluarga kita.

Hubungi saya Noorfadzilah (ID:1134196) Boleh call/SMS/Whatsapp dan Telegram atau borak2 di FB saya di Supervisor Shaklee.




Pelan Jualan Shaklee memaparkan keunikan manfaat kewangan, insentif dan kepimpinan yang mengiktiraf perkembangan jualan dan membantu pemilik perniagaan ini membina organisasi yang kukuh serta menjana keuntungan lumayan.

Shaklee menawarkan kaedah yang berkesan dalam mempertingkatkan kewangan dan memenuhi gaya hidup anda.

No comments:

Post a Comment