Sunday, November 9, 2014

Testimonial GLA COMPLEX bentuk badan sempurna

Sabtu lepas berkesempatan borak dengan seorang kakak yang juga member Shaklee dalam group saya.

Suka dengan kakak ni sebab beliau peramah dan ceria sangat.
Beliaulah insan pertama yang daftar dengan saya dengan mudah tanpa banyak tanya.

Alhamdulilah sangat walaupun saya baru sahaja sebulan join ahli dengan Shaklee, kakak tu sudi daftar bawah saya.

Dalam berborak tu saya tanyalah keberkesanan produk yang beliau ambil iaitu GLA COMPLEX.
Apa hasilnya?Haaaaa....pasti ada yang tak percaya kan...

"Alhamdulilah sejak amal GLA Complex bentuk payudara tu rasa lagi okay,punggung punada shape yang penting tiada gangguan period lagi...i like!"

Antara kelebihan lain bila amalkan GLA Complex ini adalah:-


Jadi sesiapa yang berminat nak amalkan GLA Complex ini, boleh hubungi saya Noorfadzilah di 018-7944556.


No comments:

Post a Comment