Thursday, November 27, 2014

Bila suami baca blog si isteri

Malu rasanyer bila kekanda saya baca blog saya.Tak sangka rupanya bila encik suami  sempat membacanya.

Bukan apa, selama ni saya ingat suami tak sempat nak baca blog saya almaklumlah kesibukan kerja.So, sedaplah saya cerita macam-macam kat blog.

Sekali bila dengar encik suami ulang balik ayat dalam blog, terkejut saya. 
Dalam hati saya berkata....." Macam pernah ku dengar ayat ni...tapi kat mana erk......"
Rupa-rupanya ayat dalam blog saya.Waduuhhh.....malu nyer....rasa suka pun ada.

Tak sangka betul!

Buat suami, terima kasih sudi membaca ya...jemputlah datang lagi ke blog isterimu yang sempoi ni.Bertambah semangat nak update blog, ni kira satu MOTIVASI jugak untuk terus update blog dan karang molek-molek.

Dear kanda MOZA...sila tinggalkan komen jika ada yang nak dikomen kerana ku tahu komen mu sangatlah jujur.....hehehhehe

Thank you ayang!

No comments:

Post a Comment