Sunday, November 2, 2014

PROMOSI OMEGA GUARD DI BULAN NOVEMBER 2014


Inilah offer atau promosi yang saya tunggu-tunggu iaitu promosi Omega Guard beli 6 botol PERCUMA 1 botol.Paling best bila ada tambahan promosi PAKEJ BERKEMBAR di mana dengan pembelian tersebut dapat diskaun 5%.

BEST KAN???

Saya memang teruja kerana saya sekeluarga memang ambil 3 botol Omega Guard setiap bulan kerana untuk mengatasi pelbagai masalah di mana masalah anak-anak ialah  asma (lelah), batuk dan kulit alergi serta untuk minda anak-anak lebih cergas dan fokus.
Omega Guard untuk saya suami isteri pula untuk membakar lemak, mengurangkan kolestrol, menghilangkan jeragat,merawat sakit sendi, menghilangkan radang kulit dan merawat resdung.

Sebelum ini memang kami maintain makan minyak ikan tapi jenama lain, memang jauh lebih murah namun rupanya jumlah EPA dan DHA adalah jauh lebih sedikit dari jenama Shaklee.

Bagi anda yang memang ambil minyak ikan, jom bertukar kepada Shaklee yang lebih tinggi kualitinya.

Untuk dapatkan Omega Guard ini anda boleh hubungi saya Noorfadzilah (ID:1134196) di 018-7944556.Penghantaran ke seluruh Pasir Gudang,Masai dan Johor Jaya.
Pos laju @ kurier ke seluruh Malaysia.






No comments:

Post a Comment