Monday, November 24, 2014

Testimonial NutriWhite

Sungguh tak sangka bila saya dapat testimonial dari kenalan baru yang pernah beli set kecantikan luaran NutriWhite 6 bulan yang lepas.

Sebenarnya dia rasa TERUJA dan seronok baca tentang produk NutriWhite dari blog saya di mana saya ada mention produk ini adalah ORGANIK DAN DERMATOLOGY TESTED.Kawan-kawan boleh refer di sini ye NutriWhite.

Nak tahu kenapa? Dia kata produk yang macam  ni lah dia cari-cari sebab lebih SELAMAT so tak perlu risau tentang kesan buruk.Bermodalkan RM500++ dia pejam mata beli dengan saya walaupun saya masih baru seminggu pakai NutriWhite ni.....dia nekad sebab dia yakin pasti berbaloi2.

Alhamdulilah, biar kalah masa membeli dulu tapi sekarang dia menang memakai sebab dia dah tak perlu keluar rumah menggunakan makeup.Cuma lipstick dah memadai untuk serikan wajah.Produk pun masih ada lagi memang MENJIMATKAN.

Ramai kawan-kawan sekerja tegur muka nampak lebih cerah dan bersih.Ada juga rakan-rakan beliau yang tanya tapi itulah bila dengar harga terus senyap.....biasalah manusia kan...nak yang murah je kann....
Pada saya, murah kalau tak selamat buat aper....muka ni nak pakai lama kan? Saya pun dulu macam tu jugak tapi bila dah SEDAR dari lamunan ngeri saya bertukar kepada yang lebih ALAMI.

Anggap je skincare produk ni sebagai reward untuk diri sendiri.Kalau tak mampu beli selepuk, kumpul duit sikit2.

Bagi yang berminat untuk dapatkan produk yang awesome ni boleh hubungi saya Noorfadzilah di 018-7944556.


No comments:

Post a Comment