Wednesday, November 5, 2014

Testimonial Set Resdung - resdung hilang kulit pun cantik

3 bulan yang lepas kawan saya beli set vitamin untuk resdung iaitu Alfalfa dan Vitamin C.

Alhamdulilah selepas  makan secara istiqomah, masalah resdungnya hilang tiada lagi bersin-bersin  di pagi hari yang menyebalkan.Selsema dah tak menjengah lagi dan yang paling seronok dia kata bila kulit dia nampak cantik.

Saya suruh dia terangkan definasi kulit cantik tu pada saya......
" tak pernah rasa kulit cantik macam ni....sungguh! sebelum ni warna kulit tak sekata berbelak-belah, nampak lebih cerah dan tak kering.Lembut je kulit pastu bekas jerawat di muka dah beransur malap.Best betul laaa....tak sangka resdung hilang kulit pun jadi cantik.Kenapa erk..."

Soalan kawan saya tu memamng saya suka jawab sebab kita dapat share kebaikan produk yang dia makan.

Alfalfa memang kita semua tahu ianya RAJA HERBA dan banyak kebaikan untuk dalaman dan luaran.Rawatan dalama adalah membuang toksin dalam darah dan luaran mencantikkan kulit kalau ada alahan gatal atau kurap memang boleh hilang.

Sustained Release Vita-C 500mg dengan rumusan serba semula jadi ini memenuhi keperluan vitamin C tubuh, serta amat penting untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan seluruh tubuh secara amnya.
Kebaikan vitamin C pada kulit ialah:-
1.meransang penghasilan kolagen dari dalam kulit.
2.menegangkan kulit agar tampak lebih muda.
3.mengecutkan jerawat.
4.memudarkan parut.

Nota :Sustained release adalah teknologi yang membantu Vitamin C untuk kekal lama dalam badan dimana hanya 100mg vitamin C dilepaskan ke dlm badan setiap sejam. 

Satu tablet vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 setengah biji oren.


Vitamin C Shaklee lengkap dgn bioflavonoid (bahan penting yang membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik) dan vitamin C shaklee semulajadi tanpa bahan pewarna atau perisa tambahan.





2 comments:

  1. Boleh tak mengatasi alahan kepada makanan laut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soalan yg bagus Didie Farhan kerana saya adalah testimonial alahan makanan laut dan ayam.
      Alhamdulilah lps saya makan Alfalfa ,Garlic dan Vit C alhamdulilah saya boleh nikmati dua jenis mknn tu.
      In shaa allah bole order dgn saya...penghantaran seluruh Malaysia.

      Delete