Tuesday, November 11, 2014

Perubahan wajah selepas program #jk1m

Pengedar Shaklee Pasir Gudang
Ogos 2014
Testimonial Shaklee
November 2014

Nampak ada perubahan pada wajah selepas menyertai program Jom Kurus 1 Malaysia.

Dari nampak berisi kepada kurang berisi....heheheheh.
Inipun selepas adik saya yang beritahu kalau tak saya memang tak perasan.

Dari segi berat badan memang ada penurunan iaitu sebanyak 4kg , dengar macam sikit tapi dari segi ukur lilit banyak penyusutan.

Bukan saya cakap tapi kawan-kawan dan family yang cakap dan terasa longgar jugak la seluar dan baju yang dulu sendat dipakai.

Paling penting untuk turun 4kg dalam masa 4 minggu tu TAK PERLU BERLAPAR.

Bila join JOM KURUS 1 MALAYSIA @ #jk1m ni kita ada Team Leader yang akan guide kita untuk turunkan berat badan secara sihat dan betul.

Kalau nak tahu lebih lanjut jom join Jom Kurus bulan Januari 2015 nanti, sila tengok blog Kevin Zahri untuk lebih info . 

Tapi penyumbang paling besar dalam penurunan berat badan saya ialah program Weight Lose bersama Group Training di Scientex Gym. Saya ambil pakej 16 sessi dimana seminggu ada 4 hari sessi bersenam.Memang best sebab kita ada kawan-kawan yang sama niat nak kurus.Bila bersenam ramai-ramai ni hilang stress dan hilang lemak...hehehhehe.

Kemudian saya ada ambil supplemen untuk gantikan makanan berat yang sebelum ni saya ambil iaitu sumber protien yang sedap dan lazat Cinch Shake Mix perisa Caffe Latte. 

Supplemen lain yang saya ambil minyak ikan iaitu Omega Guard.Selain dari hilangkan rasa sakit sendi dan otot minyak ikan juga kurangkan selera makan dan part yang paling best Omega Guard dapat membakar lemak.

Kesimpulannya gabungan 3 elemen ini memang sangat membantu penurunan berat badan.
1.Senaman
2.Jaga makan (kira kalori)
3.Supplemen

Tapi yang paling utama adalah SEMANGAT YANG KUAT.Apa jua yang dilakukan kalau takde semangat, its not working ya kawan-kawan.

Untuk info lebih lanjut tentang Group Training dan supplemen boleh hubungi saya (Whatsapp di 018-7944556) atau PM di FB saya Noorfadzilah.
















No comments:

Post a Comment